خانه خشتی گزارش میدهد؛
چهل و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزی در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 212443
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>خانه خشتی گزارش میدهد؛</span><br/>چهل و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزی در رفسنجان برگزار شد

حجت الاسلام محمدجواد علی بیگی از برگزاری جشنواره تئاتر دانش آموزی برای چهل و دومین سال در مدارس شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور گروهای دانش آموزی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد.

خانه » فرهنگ و هنر » چهل و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزی در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ دبیر جشنواره تئاتر دانش آموزی اذعان داشت: این جشنواره در دو بخش صحنه ای و عروسکی از دوم اسفندماه به مدت چهار روز در مجتمع افصح هجری ادامه داشت.

وی گفت: رویکرد امسال این بوده است که این جشنواره هدفش در حد شعار نباشد و ما بتوانیم ضمن کشف و پرورش استعدادهای برتر و شناخت نسل آینده هنر رفسنجان ، آنها را در کنار هنرمندان متعهد و متخصص شهرستان آموزش داده و وارد عرصه اجرای تئاتر کنیم.

وی در ادامه خبر داد: گروه های برتر این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان در مرحله استانی با دیگر شهرستان ها به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام علی بیگی در پایان با بیان اینکه این جشنواره با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار شد ، مراتب تشکر خود را از هیئت داوران ، مسئول فرهنگی هنری و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش رفسنجان و همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بعمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان