خانه‌خشتی گزارش می‌دهد؛
مردم رفسنجان در صف رقم زدن حماسه‌ای دیگر

  • شناسه خبر: 211454
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>خانه‌خشتی گزارش می‌دهد؛</span><br/>مردم رفسنجان در صف رقم زدن حماسه‌ای دیگر

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی در رفسنجان در حال برگزاریست که از ساعات اولیه شاهد حضور پرشور مردم در صف‌های رای هستیم.

خانه » اجتماعی » مردم رفسنجان در صف رقم زدن حماسه‌ای دیگر

به گزارش خانه‌خشتی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان رفسنجان در حال برگزاری است.

از همان ساعات اولیه شاهد صف‌های طولانی شرکت کنندگان در شعب اخذ رای بودیم.

عکس جالبی که خبرگار خانه‌خشتی از شعبه اخذ رای مسجد الزهرا مخابره کرد جمع خردسالان کاپشن صورتی است که به عشق حاج قاسم و به یاد کودک شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همراه خانواده در انتخابات حاضر شدند.

مسئولان هم ساعات اولیه با حضور در مسجد جامع رفسنجان رای خود را به صندوق انداختند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان بعد از انداختن رای خود در صندوق اظهار کرد: انتخابات برای شکل گرفتن یکی از ارکان شامخ نظام که مجلس شورای اسلامی، قوه مقننه و مجلس خبرنگان رهبری است که در واقع تعیین کننده عالی ترین مقام کشوری و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حضور مردم بسیار عالی است و نماینده ای که انتخاب می شود باید خود را نماینده همه بداند چه کسانی که به او رای دادند و چه کسانی که به او رای ندادند.

نامزدهای حوزه انتخابیه رفسنجان و انار نیز یکی پس از دیگری در شعبه اخذ رای حاضر می‌شوند و رای خود را به صندوق می‌اندازند.

فرماندار رفسنجان گفته از زمان آغاز رأی گیری یعنی ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ امروز یازدهم اسفندماه در سطح شهرستان های رفسنجان و انار بیش از ۳۸ هزار و ۵۰۰ رأی توسط مردم در صندوق‌های شعب انداخته شد.

   

عکس از روح الله بادپروا

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
انتخابات 1402 حوزه انتخابیه رفسنجان و انار رفسنجان مجلس دوازدهم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان