فرماندار رفسنجان: مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت است

  • شناسه خبر: 211450
فرماندار رفسنجان: مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت است

فرماندار رفسنجان در مسجد جامع رفسنجان گفت: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار و زمینه ساز پیشرفت کشور است.

خانه » آخرین اخبار » فرماندار رفسنجان: مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت است

به گزارش خانه خشتی، اینجا مسجد جامع شهر رفسنجان و بزرگترین شعبه اخذ رای است در آغازین زمان رأی گیری شاهد حضور مردم و مسیولین در صف های طولانی هستیم که برایشان انتخاب مهم است و در روز سرد زمستانی به کوری چشم دشمنان انقلاب و اسلام به صحنه آمدند.
مهندس حسین رضایی در آغاز صبح روز رأی گیری رأی خود را در این شعبه به صندوق انداخت و اظهار کرد: خوشبختانه با وجود بردوت و سردی هوا در آغازین روز از رأی گیری مردم در این رویداد سرنوشت ساز شرکت کردند و جمعیت رو به افزایش است.
وی افزود: اگر بخواهیم به بالاترین پیشرفت ها دست پیدا کنیم باید در مشارکت بالا باشد لذا هرچقدر مشارکت بالا باشد مولفه های رشد و توسعه از جمله امنیت، آینده روشن و پیشرفت را در همه زمینه ها شاهد خواهیم بود و دشمن هم از همین حضور حداکثری عقب نشینی می کند.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: امسال روند انتخابات نسبت به دهه های قبل در این شهرستان نیمه مکانیزه در حال برگزاری است و ۲۲۱ شعبه اخذ رأی متعلق به رفسنجان و ۳۴ شعبه هم در شهرستان انار در حال جمع آوری رأی های مردم هستند.

مردم در تصمیم گیری های کشور شریک هستند

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان نیز در این حوزه رأی خود را به صندوق انداخت و افزود: مردم در طول چهار دهه حماسه سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی را خلق می کنند و منتخبین را راهی مجلس می کنند تا در موارد مختلف کشور تصمیم گیری کنند لذا مردم در این تصمیم گیری ها و انتخاب ها نقش دارند.
دکتر مجید دهقانی بیان کرد: ملت ایران در طی چهار دهه از پیروزی انقلاب همواره در صحنه های انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها؛ مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و دیگر انتخاب ها شرکت می کنند و سرنوشت خود را تعیین می کنند.
وی ادامه داد: مردم همواره سعی دارند انتخابی داشته باشند تا در تصمیم گیری ها موثر باشد لذا از مردم می خواهیم تا با حضورشان در این حماسه سرنوشتی شیرین را رقم بزنند.

امنیت شعب رفسنجان برقرار است

فرمانده سپاه رفسنجان هم در این مسجد رأی خود را به صندوق آراء انداخت و اظهار داشت: من آمده ام امروز به اقتدار جمهوری اسلامی و ایران قوی به نیابت از شهدای دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس و دیگر شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر حادثه تروریستی گلزار شهدا رأی دادم.
سرهنگ محمد پساوند ادامه داد: هر رأی ما مشتی محکم بر دهان یاوه گویان است و قطعا این آرا امنیت را برای کشورمان به ارمغان می آورد.
وی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای امنیت در شعب اخذ رءی شهرستان اندیشیده شده است.

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان