رقابت ۳۰ تیم تولید محتوا در رویداد «برای ایران»

  • شناسه خبر: 211192
رقابت ۳۰ تیم تولید محتوا در رویداد «برای ایران»

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در آیین افتتاح رویداد تولید محتوای برای ایران اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد حفظ انسجام نیروهای انقلابی و تولیدکندگان محتواست که از اقصی‌نقاط استان حضور یافتند تا برای حساس‌ترین مقطع زمانی کشور که انتخابات هست، تولید محتوا داشته باشیم.

خانه » آخرین اخبار » رقابت ۳۰ تیم تولید محتوا در رویداد «برای ایران»

به گزارش خانه خشتی؛ مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: این رویداد عقبه فکری، تئوریکی و علمی بسیار قوی دارد به شرط آنکه تولیدات ناظر به خروجی‌های نظرسنجی مردم برای شرکت در انتخابات و موفقیت نظام باشد.

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این رویداد کارگاه رشد و تجربه‌نگاری هست و بهترین تیم‌ها شرکت کرده‌اند و استقبال خوبی شده به حدی که غرفه کم آوردیم و این حضور پرشور جای تقدیر و تشکر دارد.

 

باقری اظهار کرد: در این رویداد ۳۰ تیم استان کرمان در رشته‌های موشن‌گرافیک، انیمیشن، پوستر و کلیپ‌سازی به‌رقابت خواهند پرداخت و در پایان این رویداد، با نظر هیات داوران، تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه روز جمعه ساعت ۱۵ برگزار و داوری انجام می‌شود و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

 

باقری این تولید محتواها را حکم مهمات برای شلیک به توپخانه دروغ‌پردازی‌ها، سیاه‌نمایی‌ها و ندیدن خوبی‌ها از سوی معاندان دانست و افزود: دشمن با عملیات روانی کار رسانه‌ای و دروغین با استفاده از بستر رسانه دروغ خود را به ذهن جامعه می‌خوراند تا مردم بگویند رای نمی‌دهیم، لذا ای هنرمندان گردهم آمدند که با ایده‌های ناب خود ترفندهای دشمن را خنثی کنند.

 

باقری بیان داشت: حُسن رویدادها شناخته شدن استعدادها و کشف بهترین‌هاست و در کمترین زمان ممکن بهترین تیم‌ها شناخته می‌شوند. تیم‌هایی هایی هستند که در دورترین نقاط کشور تولید محتوا می‌کند.

 

وی در ادامه از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مدیریت این مجتمع، دانشگاه ولیعصر(عج) شهرداری، بسیج حوزه هنری و تمام تیم‌ها قدردانی کرد.

 

باقری همچنین از برگزاری کنگره شهید حاج‌علی محمدی‌پور در اردیبهشت‌ماه خبر داد و تصریح کرد: تولید محتوا در این زمینه هم داشته باشید که در این کنگره ارائه شود.

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام رمز «یا فاطمه الزهرا(س)» برای آغاز این رویداد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین محتواها تولید شود تا به سراغ جنگ تبلیغاتی و ترکیبی و فرهنگی دشمن برویم چرا که خط مقدم این جنگ، تولیدکنندگان محتوا هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان