نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم صهیونستی

  • شناسه خبر: 210381
نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم صهیونستی

در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان گام دوم انقلاب، مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان از نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی سخن گفت.

خانه » فرهنگی مذهبی » نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم صهیونستی

به گزارش خانه خشتی؛ روح الله بهرامشاهی مدیر کانون بینش اهل‌بیت در در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان گام دوم انقلاب در راستای جهاد تبین و جنگ روایت‌ها گفت: کشور مظلوم فلسطین بیش از ۹۰روز مورد آماج حملات قرار دارد و انواع و اقسام بمب‌ها در این وسعت کوچک فرو ریخت که در تاریخ کم سابقه است.

مدیر کانون ینش اهل‌بیت(ع) رفسنجان بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد امید در دل جوامعی که مورد ظلم و ستم هستند زنده شود و شیوه پیروزی مظلوم بر ظالم آموزش داده شد.

روح الله بهرامشاهی اظهار کرد: با طوفان الاقصی، «جنگ پیش‌دستانه و غافل گیری دشمن، دورماندن شهرهای اسراییل از جنگ، سریع و کوتاه بودن جنگ و فرسایشی شدن آن» که از سه اصل راهبردی بنیان‌گذار رژیم صهیونسیتی «بن گورین» بود کاملا زیرسوال رفت.

وی با بیان اینکه روزانه جنگ اسراییل بیش از ۲۶۰ میلیون دلار به اقتصاد این کشور ضربه وارد می‌کند، تاکید کرد: استفاده نکردن از محصولات اسراییلی یکی از راهکارهای مبارزه است چرا که چرخه اقتصاد اسراییل یکی از ارکان قدرت آن‌هاست و باید مردم به عدم استفاده تشویق شوند.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت(ع) رفسنجان ایراد کرد: اخلال در عملیات نفتی، گازی و پالایشگاهی، توقف صادرات و واردات از طریق بنادر اسراییل، توقف پروژه‌های بزرگ عمرانی چون شهرک‌سازی، کمبود بودجه ناشی از جنگ، ترک شغل ۳۰۰هزار سرباز، سقوط بازار بورس اسراییل از اثرات جنگ طوفاان الاقصی است.

بهرامشاهی همچنین کاهش امنیت غذایی، کاهش ارزش پول اسراییل، آسیب به خطوط انتقال نفت و گاز رژیم، توقف ورود گردشگر به اسراییل، خسارت به بخش کشاورزی، کمبود و نایابی کالاهای اساسی در اسراییل، کاهش بهره‌وری بخش‌های تولیدی را از دیگر اثرات طوفان الاقصی دانست.

خبر از: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان