توصیف مدیر خانه مطبوعات رفسنجان از اولین دیدارش با رهبر انقلاب؛
این حس عالی در محضر آقا را هیچ جا تجربه نکردم

  • شناسه خبر: 209561
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>توصیف مدیر خانه مطبوعات رفسنجان از اولین دیدارش با رهبر انقلاب؛</span><br/>این حس عالی در محضر آقا را هیچ جا تجربه نکردم

مسئول خانه مطبوعات شهرستان های رفسنجان و انار گفت: برای اولین بار بود که از نزدیک به دیدار مقام معظم رهبری می رفتم، با مشاهده چهره نورانی و مقتدر آقا، حس عجیبی به من دست داد که به جرات می توانم بگویم این حس عالی را هیچ جا تجربه نکردم.

خانه » آخرین اخبار » این حس عالی در محضر آقا را هیچ جا تجربه نکردم

به گزارش خانه خشتی؛ روح الله بادپروا مدیرمسئول پایگاه خبری خانه خشتی و مدیر خانه مطبوعات شهرستان های انار و رفسنجان در گفتگویی با خبرگار ما گفت: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به دیدار مردم استان‌های کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب اسلامی اعزام شدم.

وی از حس و حال وصف نشدنی از دیدار با آقا برایمان چنین گفت: برای اولین بار بود که از نزدیک به دیدار مقام معظم رهبری می رفتم، با مشاهده چهره نورانی و مقتدر آقا، حس عجیبی به من دست داد که به جرات می توانم بگویم این حس عالی را هیچ جا تجربه نکردم.امید است قسمت همه شود و از نزدیک مقام معظم رهبری را ملاقات کنند.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان های رفسنجان و انار اضافه کرد: مقام معظم رهبری از پیشگامی مردم کرمان در پیوستن به نهضت اسلامی و انقلابی صحبت فرمودند و از دیار کرمان به عنوان دیار نخبه پرور یاد نمودند که زمینه‌ی بروز شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی هاست. ایشان هم چنین نخبه‌پروری و اتصال و ارتباط با مفاهیم اسلامی برجسته و مبارزه‌ی در راه آن‌ها خصوصیت بزرگی دانستند که آن را به چشم در مردم کرمان مشاهده کردند.

بادپروا مهمترین صحبت مقام معظم رهبری را موضوع انتخابات و مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت؛ چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند “همه‌ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند. علما، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صدا و سیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد”.

وی هم چنین به صحبت های رهبری در خصوص تحولات غزه و مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند” تردیدی نداشته باشید که پیروزی با جبهه حق است. تردیدی نداشته باشید که رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد”.
.

برچسب ها:
دیدار رهبری مردم کرمان و خوزستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان