حس و حال دیدار با رهبر انقلاب از زبان خبرنگار رفسنجانی؛
دیدار رهبری بهترین رزقی بود که از شهدای گمنام گرفتم

  • شناسه خبر: 209522
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>حس و حال دیدار با رهبر انقلاب از زبان خبرنگار رفسنجانی؛</span><br/>دیدار رهبری بهترین رزقی بود که از شهدای گمنام گرفتم

خبرنگار فارس گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب بهترین رزقی بود که بعد از شهدای گمنام در این چند روز نصیبم شد، امیدوارم بتوانم از این رزق بی‌بدیل مراقبت کنم.

خانه » اجتماعی » دیدار رهبری بهترین رزقی بود که از شهدای گمنام گرفتم

به گزارش خانه‌خشتی، زهرا بمی‌نژاد دبیر خبرگزاری فارس در استان کرمان و نماینده این خبرگزاری در شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از حس و حال اولین دیدارش با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار جمعی روز گذشته مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب اینگونه گفت: حس و حال خوبی داشتم و اکنون دارم.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه( دو روز قبل از دیدار) در حال تنطیم خبر بودم که یک دفعه از طرف مدیر خبرگزاری پیامی برایم ارسال شد و مشخصات بنده را خواستند، پرسیدم برای چه؟ گفتند دعوت شدید به بیت رهبری!

بمی‌نژاد ادامه داد: یک لحظه خشکم زد، باورم نمیشد، چند روز قبل‌تر داشتم با نیایش(دخترم) در مورد آقا صحبت می‌کردم، او به‌شدت عاشق آقاست.

این بانوی خبرنگار ادامه داد: کمی دخترم ناخوش‌احوال بود ولی دلم را به دریا زدم و رفتیم، آقا را که دیدیم اگرچه از دور بود ولی حال و هوایی داشت، روح آدم پرواز می‌کرد، باورم نمی‌شد در یک فضا با حضور خود آقا دارم سخنرانی آقا را گوش می‌دهم.

بمی نژاد گفت: این بهترین رزقی بود که بعد از شهدای گمنام در این چند روز نصیبم شد، امیدوارم بتوانم از این رزق بی‌بدیل مراقبت کنم.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در مورد مردم کرمان صحبت کردند به خودمان بالیدم.
بمی نژاد بیان کرد: در خصوص انتخابات هم ایشان نگاه ویژه‌ای به مطبوعاتی‌ها داشتند که انشالله برای انجام دادنش تمام تلاش خودمان را باید انجام بدهیم.

گفتنی است جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان صبح روز شنبه دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند و از شهرستان رفسنجان نیز تعداد قابل توجهی از اقشار مختلف در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خبرنگار رفسنجانی دیدار رهبری زهرا بمی نژاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان