انتخابات هم ناموسی شد

  • شناسه خبر: 20924
انتخابات هم ناموسی شد

در مرحله بعد، آقای همایون مدعی تحریف سخنانش در سایت گویانیوز شده و واکنش تندی به این مقاله نشان داده است.  خانه خشتی: اختلافات داخلی اپوزیسیون ایران، موضوع تازه ای نیست و هرازچندگاهی شاهد فحاشی و توهین متقابل نیروهای ضدانقلاب علیه یکدیگر بوده ایم. کنفرانسی که اخیرا و با هدف ایجاد اتحاد بین گروههای اپوزیسیون […]

خانه » آخرین اخبار » انتخابات هم ناموسی شد

در مرحله بعد، آقای همایون مدعی تحریف سخنانش در سایت گویانیوز شده و واکنش تندی به این مقاله نشان داده است.

 خانه خشتی: اختلافات داخلی اپوزیسیون ایران، موضوع تازه ای نیست و هرازچندگاهی شاهد فحاشی و توهین متقابل نیروهای ضدانقلاب علیه یکدیگر بوده ایم.

کنفرانسی که اخیرا و با هدف ایجاد اتحاد بین گروههای اپوزیسیون در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شده نیز نتیجه خاصی به همراه نداشت که گزارش آن با عنوان “نوری زاده باز هم دسته گل به آب داد” منتشر شد.

اما این بار موضوع شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به اختلاف میان “شهرام همایون” مجری شبکه لس آنجلسی کانال یک و “ف میم سخن” مجری شبکه اپوزیسیون فردا و مقاله نویس سایت گویانیوز، دامن زده و حتی کار را ناموسی هم کرده است!

ظاهرا ماجرا از این قرار است که آقای همایون در تلویزیون خود می گوید “هر کس خلاف عقیده اش برود و رای بدهد مثل این است که ناموس خود را می فروشد”. سخنان همایون به مذاق “ف میم سخن” که از حامیان پر و پاقرص شرکت در انتخابات و حمایت از جریان اصلاحات است خوش نیامده و با مقاله ای زیر عنوان “بند کردن تلویزیون های خارج از کشور به ناموس مردم” در سایت اپوزیسیون گویانیوز، پاسخ داده می شود.

در مرحله بعد، آقای همایون مدعی تحریف سخنانش در سایت گویانیوز شده و واکنش تندی به این مقاله نشان داده است.

چکیده ای از سخنان شهرام همایون در واکنش به مقاله “ف میم سخن” را با هم مرور می کنیم:

««امروز می خواهم یک نمونه ای را برای شما بگویم و ببینید، منِ شهرام همایون باید در آن واحد در چند جبهه بجنگم. اتفاقا کمترین جنگ ما با نظام جمهوری اسلامی است. ما با کسانی جنگ داریم که خودشان را پشت نقاب پنهان کرده اند و این مطلب به منتهی درجه وقاحت خود رسیده است. دو مقاله در سایت گویانیوز منتشر شده که یکی از آن ها این است: «ما اصلاح طلبان هستیم و بیشماریم/ ابراهیم نبوی» -قبلا راجع به ابراهیم نبوی با شما صحبت کرده ام که رسما از رفسنجانی و جناح او حمایت کرده است- و مقاله دوم، مقاله ای است تحت عنوان «بند کردن تلویزیون های خارج از کشور به ناموس مردم» این مقاله را آقای “ف میم سخن” نوشته است. آقای “ف میم سخن” از مجریان جدید تلویزیون الفردا هستند بر وزن العربیه. ایشان اخیرا در تلویزیون الفردا یک برنامه ای را گرفته اند و اسمشان هم اسم مستعار بوده و اشکالی هم ندارد اما برای من عجیب است که اسم وی مستعار مانده اما چهره اش در تلوزیون ظاهر می شود و برنامه اجرا می کند و بنده ایشان را اخیرا به عنوان سخنگوی تلویزیون الفردا می شناسم.

حالا عین مقاله این بنده خدا را برایتان می خوانم، چون می دانید که من این حرف را زدم؛ من انتخابات را آوردم و وصل کردم به ناموس مردم. اما ببینید من چی گفتم و چی نوشته اند و بینید که من در چند جبهه باید بجنگم.

ایشان نوشته اند “بعد از جا انداز و پا انداز خواندن اصلاح طلبان و طرفداران جنبش سبز”؛ اولا جا انداز واژه ای است که من درست کرده ام. الان هم می گویم و صد سال دیگر هم می گویم. جا انداز یعنی کسی که می خواهد مساله ای را جا بیندازد یا معنای دومی هم دارد که یعنی جا فراهم می کند، اما پا انداز معنای مشخصی دارد؛ این پا انداز را ایشان اضافه کرده است. من نمی دانم چه اطلاعاتی از اصلاح طلبان و توانایی اصلاح طلبان دارد که این پا انداز را ایشان خودش اضافه کرده است. می گوید “اینک چشم ما به ناموس فروشی رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری روشن می شود. برخی از تلویزیون های اپوزیسیون خارج از کشور که ظاهرا وسیله دیگری برای تحریک مردم پیدا نکرده اند اکنون به ناموس مردم بند کرده اند.”

چون شما مجری تلویزیون الفردا هستی راجع به این ناموس یک مقدار کوتا بشین [کوتاه بیا]؛ راجع به اینکه کی به ناموس کی بند می کند لطفا کوتاه بیا چون اینقدر دلیل و مدرک و فیلم و شاهد هست که اصلا نمی شود وارد حریمش شد.

اما می نویسد که اکنون به ناموس مردم بند کرده اند -خوب دقت کنید مردم بینید این وقاحت و رذالت تا چه  اندازه است- و می گویند کسانی که به هر دلیل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند مانند این است که همسر خود را عرضه می کنند.

آقای مجری الفردا یا تو برنامه من را دیده ای یا ندیده ای؛ اگر ندیده ای و مدیران تلویزیونت به تو گفته اند که وامصیبتا به حالت و اگر دیده ای و دانسته گفته ای که باز هم وام مصیبتا به حالت. من کجا گفتم هر کسی رای بدهد انگار همسر خود را عرضه کرده است؟ جز این بوده که من آمده ام و گفته ام هر کس به جمهوری اسلامی معتقد است باید شرافتمندانه برود و رای بدهد -آقای میم سخن از آنجا دردش گرفته- مگر من نگفتم هر کسی که بر اساس ایمانش رای می دهد بسیار هم کار شرافتمندانه ای می کند اما کسی که رایش را می فروشد و این برگه کاغذ نظریه اش برخلاف اعتقادش است و برخلاف ایمان و اعتقاد و باورش، رای می دهد این آدم انگار ناموسش را می فروشد. بعد هم می نویسد زهی وقاحت و بی شرمی؛ بی شرمی برای کی؟ بی شرمی برای من یا برای آن کسانی که بی ناموسی را ویدئویی کردند؟ [ظاهرا اشاره به رسوایی اخلاقی آقای نوری زاده، همکار و دوست نزدیک آقای “ف میم سخن” و مواردی از این دست دارد] چرا دروغ می نویسید و دروغ می گویید؟…»»

منبع: صراط

برچسب ها:
انتخابات انتخابات ناموسی شد رسانه های بیگانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان