از جهادگران بسیجی به همت شهرداری رفسنجان تجلیل شد

  • شناسه خبر: 209007
از جهادگران بسیجی به همت شهرداری رفسنجان تجلیل شد

مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی به‌همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » از جهادگران بسیجی به همت شهرداری رفسنجان تجلیل شد

به‌گزارش خانه خشتی،  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آیین تجلیل از جهادگران بسیجی با حضور امام جمعه، سرهنگ مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای شهر، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و بسیجیان در تالار قصر برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با قدردانی از همه بسیجیانی که داوطلبانه وارد این عرصه شدند، گفت: رفسنجان جزو معدود شهرستانهای بود که روی پای خود ایستاد و از سایر شهرستانها کمک نگرفت و این مدیون شما جهادگران بسیجی است.

سرهنگ مرادی همچنین به آیه ۵۴ سوره مائده و شش ویژگی نیروهای جهادگر اشاره و بیان کرد: این افراد خدا را دوست دارند و خدا آنها را دوست دارد، ذلیل و خاضع و خاشع در برابر مومنین و قدرتمند و عرتمند برابر کافرین و مشرکین هستند. در راه خدا جهاد می کنند و از هیچ ترساننده ای نمی ترسند.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان نیز با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بخاطر برپایی این مراسم و تقدیر از جهادگرانی که در سیل سال گذشته همکاری کردند، گفت: آنچه در سیل سال گذشته دیدم هم افزایی، وحدت و هملی بود که بین مردم رفسنجان شکل گرفت.

سرهنگ محمد پساوند افزود: صجنه‌هایی را دیدیم که تاکنون تجربه نکرده بودیم یا فقط از قاب تلویزیون دیده بودیم. هر کسی هر چه در توان داشت کمک کرد که از این بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه گروه ۶۵ صاعقه با تجهیزات خود به میدان آمدند، یادآور شد: سیل همدلی در رفسنجان تحربه ای برای آینده بود و برکاتی برای شهرستان به ارمغان خواهد داشت.

امام جمعه رفسنجان نیز با تقدیر از جهادگران بسیجی، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم با این مضمون که « حق جهاد در راه خدا را رعایت کنید او شما را برای این کار برگزیده است»، اظهار کرد: اگر کسی توفیقی پیدا کرد و وارد این صحنه خدمت به خلق شد خدا او را برای این کار انتخاب کرده است.

حجت الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه یکی از جلوه های رفتاری حضرت فاطمه(س) خدمت به مردم بود، تأکید کرد: هر کسی این شایستگی را ندارد که به مردم خدمت کند.

فرمانده توپخانه گروه ۶۵ صاعقه رفسنجان نیز با اشاره به اینکه بسیجیان برگ برنده انقلاب هستند، گفت: در همه بحران ها بسیج پای کار بوده و در همه موارد نمره قبولی گرفته است.

سرهنگ رضوی با اشاره به همراهی گروه توپخانه ۶۵ صاعقه رفسنجان در سیل سال گذشته، تصریح کرد: شهردار رفسنجان و اعضای شورای شهر خود بسیجی و پای کار هستند.

شهردار رفسنجان در این مراسم با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: از همت و فداکاری شما نیروهای جهادگر بسیجی که همه جا در صحنه بودید بویژه در سیل سال گذشته تشکر می‌کنم. بی‌شک صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی و همراهی مردم و نیروهای بسیجی در سیل رفسنجان خلق شد.

مجید کهنوجی سیل ۱۴۰۱ رفسنجان را نمونه‌ای از اتحاد و همدلی مردم خواند که تلخی خسارت‌هایی که بجا گذاشت را به شیرینی تبدیل کرد و افزود: صحنه‌های بی‌بدیلی در سیل رفسنجان خلق شد که نشان داد مردم پای کار و همراه مسئولین در بحران‌ها هستند.

وی با اشاره به واگذاری یکی از مناطق سیل‌زده شهر به نیروهای بسیجی، خاطرنشان کرد: وجود نیروهای جهادگر بسیجی که از هیچ تلاشی برای خدمت به همشهریان خود دریغ نکردند آرامش بسیار خوبی را به مرم القا کرد. امیدوارم اجر آن را از خداوند و ائمه اطهار بگیرید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان