محدودیت شغلی برای اتباع بیگانه در رفسنجان اعلام شد

  • شناسه خبر: 209004
محدودیت شغلی برای اتباع بیگانه در رفسنجان اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان درباره محدودیت شغلی مهاجرین افغانستانی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: اتباع بیگانه مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن ها در صنوف ممنوع است.

خانه » اجتماعی » محدودیت شغلی برای اتباع بیگانه در رفسنجان اعلام شد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید دهقانی در این خصوص اظهار کرد: اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند.

وی بیان کرد: به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم منوط به داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال است.

دهقانی ادامه داد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می شود که افرادی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

وی ادامه داد: در رفسنجان به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در واحدهای صنعتی و صنفی ممنوع می باشد و اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در رسته های شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند جریمه های سنگین باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حامد حسنی

    سلام صبر کنید خبر بکار گیری انباع منتشر بشه بعد چند روز نیرو جایگزین کنند بعد بزن ۲۰۰میلیون جریمشون بکنند بعدشم ضبط پسته بوده مگه کار کشاورزی مجاز نبوده!! خدا کنه فقط قصد جریمه جمع کردن نباشه!! بعدشم چند سال قبل زودتر میبایست این قانون باسه تا اینقدر اتباع گسترده و مال دار و ملک دار تو ایران نشوند که در آینده مشکل ساز بشوند...

    اریا

    عجب کارهای سختی کدوم آدم عاقلی کوره کار میکنه؟بااون شرایط سخت..چرا اینقدر سخت گیری ؟اگع افغانیا براتون منبع درآمد نیست چرا همرو نمیندازین بیرون؟نمیندازین چون واستون درآمد دارن..غیرقانونی هارو میگیرین در ازای پول دوباره آزاد میشن..خدا ازتون نگذره..تنها فرمانداری که ر...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان