حمایت های آمریکا و انگلیس از اسرائیل جز ننگ و نفرت جهانی چیزی در بر نداشته است

  • شناسه خبر: 208579
حمایت های آمریکا و انگلیس از اسرائیل جز ننگ و نفرت جهانی چیزی در بر نداشته است

امام جمعه رفسنجان گفت:حمایت های آمریکا و انگلیس از اسرائیل در جنگ با مردم غزه چیزی جز ننگ و نفرت جهانی برایشان چیزی به ارمغان نداشته است.

خانه » آخرین اخبار » حمایت های آمریکا و انگلیس از اسرائیل جز ننگ و نفرت جهانی چیزی در بر نداشته است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت همگان به تقوی الهی با اشاره به سالروز ارتحال سید محمدحسین طباطبایی اظهار کرد: این اندیشمند بزرگ علمی با جهاد علمی به مقابله با انحرافات علمی و اعتقادی پرداخت و بدون ملاحظات اجتماعی در مقابل هجمه های عظیم مارکسیسم ها و کمونیست ها بی محابا ایستاد و شاگردان بزرگی همچون شهید مطهری و جوادی آملی و ده ها اندیشمند تربیت کرد.

امام جمعه رفسنجان افزود: ده ها کتاب و تفسیر المیزان قرآن میراث های بزرگی هستند که از این دانشمند به ارث گذاشته شد.

وی با تاکید بر اهمیت کتاب به نقل از ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: یکی ابزارهای تکامل بشری کتاب خوب است. در سبد خانه و خانواده هزینه ای برای خرید کتاب در نظر گرفته شود.

عسکری بیان کرد: کتابخانه ها باید در دسترس مردم باشد تا همگان بتوانند از کتاب های مفید استفاده نمایند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار، گفت:از همه پرستاران که در مراقبت از بیماران تلاش کردند مخصوصا از پرستارانی که در دوران کرونا حماسه آفریدند، قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به جنگ چهل روزه طوفان الاقصی، یادآور شد: روزانه ۹۰۰ میلیون دلار جنگ برای اسرائیل هزینه دارد و حمایت های آمریکا و انگلیس از اسرائیل چیزی جز ننگ و نفرت جهانی برایشان چیزی به ارمغان نداشته است.

امام جمعه رفسنجان گفت: بیان یک حقیقت تلخ برای انگلیسی ها و آمریکائی ها این بود برخی ها تجمع حامیان مردم غزه در آمریکا و انگلیس را به ایران ربط دادند که مقام معظم رهبری به مزاح فرمودند “احتمالا کار بسیج لندن یا انگلیس بوده است”. این جمله شاید یک مزاح شیرین بود ولی در اصل یک پتک و حقیقت تلخ بر سر اسرائیل و انگلیس ها بود.

وی با اشاره به قطعانامه اخیر برای آتش بس در غزه، گفت: این قطعنامه یک طرف بود و خواسته اصلی صهیونیست ها آزادی اسرا به صورت یک طرفه بود. رژیمی که به بیمارکشی و حمله به بیمارستان و تصرف آن افتخار می داند، نشانه فروپاشی یک رژیم است که به این مسائل اکتفا می کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به راهپیمایی حمایت از کودکان غزه همزمان با روز جهانی کودک، گفت: فردا ساعت ۱۰ صبح همه با هم برای حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین به خیابان می آئیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان