۱۲۰ میلیارد تومان پرونده کشاورزی به بانک‌ها معرفی شد

  • شناسه خبر: 208420
۱۲۰ میلیارد تومان پرونده کشاورزی به بانک‌ها معرفی شد

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه سیل سال گذشته به بیش از ۱۰ هزار هکتار باغ کشاورزی خسارت وارد کرد گفت: تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از این کشاورزان خسارت دیده به جهاد کشاورزی مراجعه کردند که ۱۲۰ میلیارد تومان پرونده کشاورزی به بانک ها معرفی شد.

خانه » کشاورزی » ۱۲۰ میلیارد تومان پرونده کشاورزی به بانک‌ها معرفی شد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جلسه پیگیری خسارت بخش کشاورزی که با حضور دکتر رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی، رئیس جهاد کشاورزی، مدیران بانک ها و دیگر مسئولین برگزار شد گفت: تلاش داریم روند پرداخت تسهیلات با همکاری بانک ها تسریع شود.

وی افزود: موضوع کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیاز است با همکاری جهاد کشاورزی، فرمانداری و بخشداری ها نسبت به جذب تسهیلات برای جبران خسارت وارده به بخش کشاورزی اقدام لازم صورت گیرد.

رضایی بیان کرد: سیل سال گذشته به بیش از ده هزار هکتار خسارت وارد ساخت به طوری که برای بیرون راندن گل و لای سیلابی از هر هکتار باغ نیاز به حداقل ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: برای اینکه این کشاورزان بتوانند به سهولت تسهیلات کم بهره را دریافت نمایند مقرر شد موانع این امر برطرف شود و جهاد کشاورزی رفسنجان پرونده کشاورزان را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل شامل بانک ملی، ملت، صادرات و تجارت معرفی کند.

به گفته فرماندار ویژه رفسنجان به هر متقاضی بنا به میزان زمین کشاورزی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با بازپرداخت هفت ساله اعطا می شود اما بهتر است کشاورزان نسبت به دریافت سند تک برگ اراضی خود اقدام کنند تا بتوانند به راحتی و بدون طی کردن مراحل بروکراسی های اداری از مزایای این سند بهره مند شوند.

وی ادامه داد: ۸۰ هزار هکتار باغ کشاورزی پسته در شهرستان وجود دارد که از این میزان ۳۰ هزار هکتار سند دار شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان