موج تنفر و انزجار از اسرائیل عالم‌گیر شده است

  • شناسه خبر: 207847
موج تنفر و انزجار از اسرائیل عالم‌گیر شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: در جریان غزه همچون جریان عاشورا دشمن به دست خود، خودش را نابود خواهد کرد، این رسوایی برای اسرائیل و هم‌پیمانانش به زودی رقم خواهد خورد.

خانه » سیاسی » موج تنفر و انزجار از اسرائیل عالم‌گیر شده است

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با مروری بر مناسبت‌های هفته اظهار کرد: با اقدام بازدارنده دستگاه قضا و انتظامی در رفسنجان در فصل برداشت محصول پسته جلوی بسیاری از سرقت ها گرفته شد و نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشت و جای قدردانی است، الان مراقبت از پسته های انبار شده ضروری است.
وی در ادامه با بیان اینکه سرگرمی به موضوعات سیاسی، داخلی و جهانی نباید ما را از مسئولیت‌‌های اجتماعی و اصلاح جامعه غافل کند تصریح کرد: اسلام جامعه سالم و عاری از فساد می‌خواهد، برای رسیدن به این جامعه یکی از راه‌ها امر به معروف و نهی از منکر است.
خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی و جنگ نباید ما را از امر به معروف و نهی از منکر غافل نماید، این فریضه در مسائل دینی جایگاه رفیع و بالایی دارد، یکی از مصادیق بارز لبیک یا حسین همین مهم است.
وی بیان کرد: حجاب یک سلاح و وسیله محافظت و آرم انقلاب است، دشمن در خلع سلاح برخی موفق شد، پوشش مناسب برای مرد و زن واجب است، مراقب باشیم در این جنگ‌های فرهنگی دشمن، خلع سلاح نشویم، همه باید آماده پرداخت هزینه امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
عسکری در ادامه اظهار کرد: در جریان غزه همچون جریان عاشورا دشمن به دست خود، خودش را نابود خواهد کرد، این رسوایی برای اسرائیل و هم‌پیمانانش به زودی رقم خواهد خورد.
وی افزود: امروز مهمترین مساله جریان بشریت، نسل‌کشی در غزه است، مردمی که ۷۵ سال اسارت و قتل و غارت را تحمل کردند الان تصمیم گرفتند خود را آزاد کنند و حق خود را از اسرائیل بگیرند، آنها در اوج اقتدار با صبوری مقاومت می‌کنند.
عسکری گفت: صهیونیست‌ها بدتر از فرعون به زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ رحم نمی‌کند، خداوند از آنان انتقام سختی خواهد گرفت، اما سیلی‌های محکمی از جریان مقاومت دریافت کردند، اسرائیل از حمله زمینی باریکه غزه عقب نشینی کرد و امروز اسرائیلی‌ها مجبور شدند در اردوگاه‌ها زندگی کنند و شهرک‌ها تخلیه شدند.
وی افزود: مهاجرت اسرائیلی ها شروع شده، موج تنفر و انزجار در اسرائیل عالم‌گیر شده است.
خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: همانطور که در جریان محاصره اقتصادی ایران آمریکایی‌ها اعتراف کردند شکست مفتضحانه خوردیم، در جریان غزه هم اعتراف خواهند کرد از جبهه مقاومت شکست مفتضحانه‌ای خوردند.
حجت‌الاسلام عسکری در بخش پایانی خطبه‌ها به نهایی شدن ثبت‌نام نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ارفادی که نام‌نویسی کردند باید مراقبت کنند و در صورت رد صلاحیت به قانون تمکین کنند تا شاهد انتخابات خوب و سالم و با حضور حداکثری باشیم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اسرائیل غزه مقاومت نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان