طرح توقیف شترهای فاقد پروانه چرای دام‌ از امروز در رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 207758
طرح توقیف شترهای فاقد پروانه چرای دام‌ از امروز در رفسنجان آغاز شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان از اجرای طرح توقیف شترهای فاقد پروانه چرای دام از امروز در شهرستان با دستور مقام قضایی خبر داد.

خانه » اسلاید شو » طرح توقیف شترهای فاقد پروانه چرای دام‌ از امروز در رفسنجان آغاز شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان از اجرای طرح توقیف شترهای فاقد پروانه چرای دام از امروز در شهرستان با دستور مقام محترم قضایی خبر داد.

به گزارش خانه خشتی؛ جلال حسن شاهی اظهار کرد: چندی پیش با تصمیمات دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی ، دامپزشکی ، راهداری ، نیروی انتظامی و سایر دستگاهای مرتبط با محوریت فرمانداری  مقرر شد ابتدا هشدارهایی به دارندگان این دام ها داده شود تا  دام های خود را در طبیعت رها نکنند که در غیر اینصورت جمع آوری و به کشتارگاه حمل خواهند شد.

حسن شاهی افزود: اما هنوز هم مشاهده می‌شود که شترهای سرگردان در جاده های نوق و داوران در حال چرا می باشند که برای جلوگیری از خسارت به مراتع و بروز تصادفات و خسارات مالی و‌ جانی، طرح توقیف این شترها با دستور مقام محترم قضایی در شهرستان از امروز آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در محور داوران تعدادی شترهای سرگردان جمع‌آوری و به کشتارگاه رفسنجان حمل شد و روزهای آینده هم در سایر  محورها این طرح اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان