داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را تا ۳ آبان قطعی کنند

  • شناسه خبر: 207752
داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را تا ۳ آبان قطعی کنند

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان از شروع ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس خبرداد و گفت: تکمیل مدارک داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر ماه در بستر اینترنت آغاز شده و داوطلبان می توانند تا سوم آبان ثبت نام خود را قطعی کنند.

خانه » سیاسی » داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را تا ۳ آبان قطعی کنند

به گزارش خانه‌خشتی؛ مجید دهقانی در خصوص آخرین وضعیت انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی حوزه رفسنجان و انار اظهار کرد: در ۱۱ اسفند ماه سال جاری رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم.

وی افزود: نخستین گام انتخاباتی در سال جاری با پیش ثبت نام های انتخاباتی از داوطلبین در ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۲۲ مرداد ادامه داشت که در حوزه رفسنجان و انار  ۱۵۷ نفر پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

 دهقانی بیان کرد: بعد از آن به مدت یک ماه روند بررسی مدارک داوطلبان انجام شد و برخی که نقص مدرک داشتند از ۲۷ شهریور تا دوم مهرماه فرصت اعتراض داشتند.

وی ادامه داد: نهایتاً تا ۲۶ مهرماه فرصت بررسی مدارک بود که انجام  شد لذا این داوطلبان از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه فرصت دارند تا از طریق بستر اینترنت و بدون مراجعه حضوری به فرمانداری ثبت نام خود را تکمیل و قطعی نمایند.

۸ نفر به عنوان عضو هیئت اجرایی انتخابات برگزیده شدند

 دهقانی در ادامه اظهار کرد: ۱۳ مهرماه بحث تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شد و در ابتدا ۳۰ نفر از معتمدین در رفسنجان، کشکوئیه، انار، نوق و بخش فردوس تعیین شدند که به تایید هیئت نظارت بر انتخابات رسیدند.

وی افزود: در ادامه از بین این ۳۰ نفر رأی گیری ها انجام و در نهایت ۸ نفر به عنوان عضو هیئت اجرایی برای انجام فرایندهای انتخاباتی برگزیده شدند.

دهقانی خاطرنشان کرد: امیدورایم امسال بر اساس راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات یعنی اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت شاهد انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند ماه باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان