اعلام برنامه‌های فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان در هفته دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 207289
اعلام برنامه‌های فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان در هفته دفاع مقدس

 

مدیر فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان برنامه‌های هفته دفاع مقدس این فرهنگسرا را تشریح کرد.

خانه » آخرین اخبار » اعلام برنامه‌های فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خانه خشتی،  حجت‌الاسلام علیرضا مقیمی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی‌از برنامه‌های فرهنگسرای فانوس در هفته دفاع مقدس، تشکیل کانون فرهنگی گلزارهای شهدای محلات رفسنجان در هشت محله، گلزار شهدای محله رحمت‌آباد و رستم‌آباد، ماهونک، کریم‌آبادمحقق، مومن‌آباد، خلیل‌آباد، علی‌آبادانقلاب، کمال‌آباد و گلزار شهدای عباس‌آباد توسط معتمدین و نوجوانان این محلات می‌باشد و قرار است علاوه بر یکسری فعالیت‌های فرهنگی، در طول سال شهدای محله خود را به اهالی همان محله معرفی کنند.

وی از نصب تصاویر شهدای گلزار شهدای محلات در میادین اصلی هر محله به‌عنوان «لاله‌های گلزار شهدای محله» خبر داد و افزود: برگزاری مراسم «پنجشنبه شهدایی» در روز ششم مهرماه با کمک جوانان و نوجوانان هر محله در محل گلزار شهدای هشت محله شهر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مجموعه نمایشگاهی «مشق زندگی» در مکان مصلی همزمان با برگزاری نماز جمعه اکران شد، این نمایشگاه مصور در بلوار مدرس روبروی موزه ریاست جمهوری نیز برپاست.

مدیر فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان ادامه داد: طراحی و نمایش تصاویر سرداران شهید شهرستان با عنوان «نشان افتخار» در چهارراه بلوار زیتون، رونمایی از تصاویر ۲۶ شهید شهرستان رفسنجان با عنوان «مشق زندگی۲» با حضور خانواده‌های معظم شهدا در روز سه‌شنبه ۴ مهرماه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌شمار می‌روند.

مقیمی تصریح کرد: در راستای فضاسازی و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس این فرهنگسرا از بیش‌از ۵۰ مدرسه در سطح شهر حمایت کرده است. هم‌چنین فضاسازی گلزار شهدای مرکزی شهرستان جهت حضور دانش‌آموزان و مردم شهیدپرور شهرستان در هفته دفاع مقدس نیز صورت گرفته است.

مدیر فرهنگسرای فانوس شهرداری رفسنجان از برپایی موکب فرهنگی و پذیرایی در میدان شهید سلیمانی نیز سخن گفت و افزود: این موکب فرهنگی و پذیرایی که صفر تا صد آن توسط نوجوانان اداره می‌شود، به‌مدت پنج شب با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» با همکاری کانون فرهنگی‌تربیتی مهد یاران ‌برپا می‌شود.

مقیمی اضافه کرد: با همکاری معاونت هنری و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نمایشگاه شهری «قهرمانان شهر من» نیز با مضمون تصاویر رزمندگان و شهدای شهرستان در بلوار طالقانی و چهارراه بلوار زیتون برپا است.

برچسب ها:
اعلام برنامه رفسنجان فرهنگسرای فانوس هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد زینلی

    بعضی از انتصابات شهرداری رفسنجان ، رابطه ای و غیر قانونی است .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان