آل سعود همچنان از اصلاح طلبان حمایت می کند! + عکس

  • شناسه خبر: 20723
آل سعود همچنان از اصلاح طلبان حمایت می کند! + عکس

  چند روز پیش نیز مدیر شبکه وهابی نور، حمایت ضمنی این شبکه از محمد رضا عارف را اعلام کرد و گفت: « بنده فکر می کنم از میان همه کاندیداها، دکتر عارف از بقیه متفاوت تر باشد.» به گزارش خانه خشتی، در سالهای اخیر گزارشاتی از ارتباط پشت پرده سران آل سعود و وهابیت و برخی […]

خانه » آخرین اخبار » آل سعود همچنان از اصلاح طلبان حمایت می کند! + عکس

 

چند روز پیش نیز مدیر شبکه وهابی نور، حمایت ضمنی این شبکه از محمد رضا عارف را اعلام کرد و گفت: « بنده فکر می کنم از میان همه کاندیداها، دکتر عارف از بقیه متفاوت تر باشد.»

به گزارش خانه خشتی، در سالهای اخیر گزارشاتی از ارتباط پشت پرده سران آل سعود و وهابیت و برخی رژیم های منطقه با اصلاح طلبان داخل کشور منتشر شد اما اصلاح طلبان این موضوع را رد می کردند و برخی از آنان نیز سیاست سکوت را در پیش گرفتند. حال نوع تبلیغات صریح شبکه های وهابی- سعودی در حمایت از اصلاح طلبان، خود گویای بسیاری از حقایق و مسائل پشت پرده است.

آنچه مسلم است سقوط اصلاح‌طلبان برای یک دوره طولانی مدت از مسیر توسل به اجنبی به وجود آمد. در ذهن مردم ایران همواره یک طبقه بندی از دشمنان خارجی وجود دارد و بعضی از این دشمنان بسیار منفورتر از دیگران هستند، یکی از منفورترین دشمنان در چشم مردم آزاده ایران، “آل سعود” هستند.
همه به یاد داریم عطاء مهاجرانی زینت الوزرای دولت سیدمحمد خاتمی چندی  قبل در همایش الجنادریه در عربستان سعودی شرکت کرد و همراه با علیرضا نوری زاده حامی سرسخت اصلاح طلبان و مرتبط مشهور سازمان موساد، ضمن عرض ارادت به محضر شاه سعودی، ۱۸ میلیون دلار برای ترویج دمکراسی در ایران دریافت کرد.تصاویر و فیلم این میهمانی و به ویژه حضور این دو مهره سوخته عضو ستاد مدیریت فتنه سبز در این مراسم در رسانه‌ها منتشر شد.
البته این دفعه اولی نیست که برخی پول‌ها در این قبیل مراسم به اپوزیسیون ضد انقلاب داده شده است؛ گفته می شود سران اینها مثل سروش و بقیه نیز پول‌هایی از این قبیل را از CIA دریافت کرده بودند و بعد هم که مدارک این پول‌های اعطا شده توسط خود آمریکایی‌ها منتشر شد، لذا با بی شرمی تمام گفتند این پول‌ها دستمزد تلاش‌های آزادیخواهانه ما و اقداماتی بوده است که ما برای حقوق بشر در ایران انجام داده‌ایم.
مهاجرانی فقط یک فرد نیستو وی نماینده یک ذائقه جمعی و یک جریان اپوزسیون در مقابل جمهوری اسلامی ایران است. لذا باید دانست که حضور این قبیل افراد در مراسم الجنادریه تصادفی نبوده و نیست.
حمیدرسایی نماینده مردم تهران در گفت و گویی و در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان خاتمی را تایید می‌کند، تصریح کرده است که شورای نگهبان قطعا خاتمی را تایید نخواهد کرد زیرا خاتمی از عربستان و آل سعود برای اغتشاشات پول گرفت و ابطحی هم اعتراف کرد.
صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد نیز در گفت وگویی گفته است: پول گرفتن از دیکتاتور سعودی نماد سقوط اخلاقی و سیاسی اصلاح طلبان است . پولی که مهاجرانی از حکام آل‌سعود گرفت، پول خون مردم بحرین بود،اصلاح طلبان و فتنه گران باید خجالت بکشند که با ادعای دموکراسی دست به دامن دیکتاتور سعودی شده‌اند که حکومتش با مفهومی به نام انتخابات و مردمسالاری بیگانه است.
شبکه های ماهواره ای وهابی که مدام تلاش می کنند خود را از اهل سنت معرفی کنند و نظر اهل سنت ایران را با نظر خودشان یکسان جلوه دهند، پس از ناکام ماندنشان از تحریم انتخابات و طرح هدفمند نمودن آراء اهل سنت، با چرخش ۱۸۰ درجه ای در مواضعشان به حمایت از کاندیدای خاص روی آوردند.

شبکه های ماهواره ای وهابی پس از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، امواج تخریب خود را متوجه جریان اصولگرایی و کاندیداهای این جریان کرده اند و از طرف دیگر طی آخرین موضعشان، کاندیدایی که در حال حاضر مورد پسند این جماعت می باشد، محمد رضا عارف است.

*برنامه‌ریزی مجدد آل سعود برای انتخابات ایران
چندی قبل بود که پایگاه نهرین نت از دیدارهای سفرای عربستان و قطر در پاریس با «مریم رجوی» خبر داد. منابع آگاه خبر دادند که این گروهک تروریستی از سازمان‌ها و موسسات وهابی مستقر در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مشارکت و حمایت از توطئه «۲۱۰۳؛ سال تغییر در ایران» دعوت به عمل آورده است.

عناصر گروهک تروریستی مجاهدین خلق که حدود ۳۵ سال است در توهم براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می‌برند و در این خیال باطل همچنان دست و پا می‌زنند، بعد از همکاری با کشورهای سلطه‌گر غربی در فتنه ۸۸ ، این بار در تلاش هستند در انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی ایران که قرار است در خرداد ماه ۱۳۹۲ برگزار شود، دست به فتنه‌انگیزی بزنند هرچند این بار هم مانند ۳۵ سال گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدشان نخواهد شد.

سران گروهک تروریستی نفاق در راستای این خیال باطلشان با شخصیت‌های وهابی در کویت، عربستان و قطر تماس گرفتند تا بتوانند هماهنگی‌هایی را بین این گروهک تروریستی و جریان وهابی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

شایان ذکر است؛ «مبارک الوعلان» یکی از نمایندگان مجلس الامه کویت در کنفرانسی که اخیرا گروهک تروریستی منافقین در پاریس برگزار کرد، حضور داشت و به صراحت و روشنی اعلام کرد که جریان وهابی در تلاش است همه امکانات لازم را برای گروهک تروریستی منافقین ایجاد کند تا در نتیجه نظام ایران را به سقوط بکشانند.

از سوی دیگر «ولید الطباطبایی» یکی دیگر از نمایندگان تندرو وهابی کویت که با دستگاه جاسوسی عربستان نیز روابط بسیار نزدیک و خوبی دارد، در ماه آگوست ۲۰۱۱ با سرکرده‌های این گروهک تروریستی بنابر دعوتی که این گروهک در چارچوب تماس‌های مستمر با شخصیت‌های وهابی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عمل می‌آورد، دیدار کرد.

در یکی از آخرین برنامه های شبکه وهابی کلمه، کارشناس این برنامه حمایت صریح خود از اصلاح طلبان را اعلام کرد و گفت: « در ۳۴ سال گذشته تمام تلاش ما بر این بوده که در بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم. به این خاطر در انتخابات های گذشته اهل سنت! در سال ۷۶ به آقای خاتمی رای دادند، در سال ۸۰ به آقای خاتمی به عنوان اصلاح طلب رای دادند، در سال ۸۴ در دور اول به آقای دکتر مصطفی معین رای دادند و در سال ۸۸ هم بیشتر اهل سنت! به آقای موسوی و تعدادی هم به آقای کروبی رای دادند…»

چند روز پیش نیز مدیر شبکه وهابی نور، حمایت ضمنی این شبکه از محمد رضا عارف را اعلام کرده و گفت: « بنده فکر می کنم از میان همه کاندیداها، دکتر عارف از بقیه متفاوت تر باشد.»

همه کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند و در چاچوب نظام و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند باید بدانند یکی از بدیهی‌ترین استراتژی‌های فعلی جریان فتنه شراکت در پروژه‌های تضعیف جمهوری اسلامی است. در همین ماجرای الجنادریه درباره گسترش بخش فارسی زبان العربیه توافقاتی با نوری‌زاده و مهاجرانی بعمل آمد. رفتار ضد شیعی و ضد ایرانی العربیه موضوعی واضح است به حدی که اهالی رسانه به دلیل حمایت‌های آشکار العربیه از رژیم صهیونیستی، به این شبکه سعودی “العبریه” می‌گویند.
دیگر بر همه واضح شده است که اگر اصلاح‌طلبانی همچون مهاجرانی، کدیور، مزروعی و … از دمکراسی دم می‌زنند یا از فرهنگ یا از تغییر و یا از انتقاد و مبارزه؛منظورشان از این عبارت‌ها چیست و انرژی خود را برای بیان آنها از کجا قرض می‌گیرند؟ فرقه سبز اکنون به دست نمایندگان خود و در منطقه الجنادریه در حالی دلارهای سعودی را دریوزگی کرد که باید اذعان کرد این پول‌های حرام، رنگ را از قلم امثال تاج‌زاده، نوری زاد و …. خواهد برد.
باید دید مدعیان اصلاحات که همواره شعار قانون و حرکت در چاچوب انقلاب اسلامی و خط امام را می دهند، نسبت ایتگونه اعلام حمایت ها چه واکنشی نشان میدهند؟

ناگفته نماند همانطور که واضح است عوامل و سردمداران این شبکه های وهابی در اعلام مواضع و برنامه های مختلفشان تلاش می کنند اهل سنت ایران را موافق با نظرات خودشان بدانند در حالی که بارها بسیاری از بیننده های سنی مذهب ایران با این برنامه ها تماس گرفته و اعلام انزجار خود از این شبکه ها را بیان کرده اند.

منبع: دانا

 

برچسب ها:
آل سعود همچنان از اصلاح طلبان حمایت می کند! + عکس اصلاح طانلب انتخابات92
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان