امام جمعه کشکوئیه:

حضور فراگیر مردم در انتخابات جمعه آینده، دشمن را ناامید میکند

  • شناسه خبر: 20697
حضور فراگیر مردم در انتخابات جمعه آینده، دشمن را ناامید میکند

خانه خشتی:حجت السلام محرابی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: امام راحل (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود مرقوم فرمودند: «وصیت من به ملت شریف ایران آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.» وی افزود: مراجع و علما، بازاریان، اصناف، کارگران و کارمندان و تمام اقشار، مسئول سرنوشت کشور […]

خانه » آخرین اخبار » حضور فراگیر مردم در انتخابات جمعه آینده، دشمن را ناامید میکند

خانه خشتی:حجت السلام محرابی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: امام راحل (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود مرقوم فرمودند: «وصیت من به ملت شریف ایران آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.»

وی افزود: مراجع و علما، بازاریان، اصناف، کارگران و کارمندان و تمام اقشار، مسئول سرنوشت کشور و اسلام هستند که عدم حضور و مسامحه در برخی مقاطع گناهی ورای گناه کبیره است.

امام جمعه کشکوئیه ادامه داد: حماسه‌های بسیاری در عرصه‌های متعدد در طول این ۳۴ سال به نام ملت ایران ثبت شده، اما رهبر معظم انقلاب سال ۹۲ را سال حماسه سیاسی نام نهادند یعنی این حماسه از آن حماسه‌ها بزرگ‌تر است.

وی تصریح کرد: مردم در ۲۲ بهمن سال گذشته نیز با حضور پرشکوه خود حماسه آفریدند اما رهبر انقلاب حضور مردم را نمادی از حماسه معنا کردند که این امر نشان می‌دهد حضور معنادار در صحنه انتخابات حماسه‌ای برتر از حماسه‌‎های پیشین است.

خطیب نماز جمعه کشکوئیه عنوان کرد: اینکه دشمن تا به این اندازه بر تمام دقایق و ظرائف این انتخابات حساسیت نشان می‌دهد به دلیل آن است که انتخابات ما در سرنوشت و منافع آنان تاثیر دارد.

وی ابراز داشت: دشمن برای آن که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند دو سال در حال برنامه‌ریزی است و تحریم‌های هوشمند و به اصطلاح فلج‌کننده در همین راستا وضع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز آمریکا برای چندمین بار دایره تحریم را گسترش داد و این امر نشان می‌دهد که حضور مردم ایران در انتخابات برای آنها اثرگذار است.

محرابی زاده ابراز داشت: زمانی انتخابات در سرنوشت دشمن موثر است به طریق اولی در سرنوشت خود ما بیشتر تاثیر دارد و می‌طلبد هر کدام از آحاد ملت برای انتخابات تحلیل و تفسیر دقیق و مبتنی بر این زوایای موشکافانه داشته باشد.

وی حضور در انتخابات را عامل همبستگی ملی دانست و گفت: حضور مذاهب، زبان‌ها و اقوام مختلف ایران زمین در این انتخابات باعث ارتقای همبستگی ملی می‌شود.

خطیب نماز جمعه کشکوئیه در فراز دیگری از سخنان خود حضور فعال پای صندوق‌های رای را بسترساز گام‌های بلند آینده کشور دانست و اینکه خلق حماسه سیاسی مقدمه خلق حماسه اقتصادی خواهد بود.

محرابی زاده کارآمدی و توانمندی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری و درک نیازهای مردم را سه شاخصه یک کاندیدای اصلح ذکر و اضافه کرد: کاندیدای اصلح، توانمندی بیشتری نسبت به روسای جمهور قبلی داشته و می‌داند که سیاست‌های کلان کشور را مقام معظم رهبری پس از مشاوره ابلاغ کرده و وی مسئول اجرای آن است.

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه امام جمعه کشکوئیه: حضور فراگیر مردم در انتخابات جمعه آینده دشمن راناامید میکند انتخابات حماسه سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان