پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به کار خود پایان داد

  • شناسه خبر: 206686
پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر این شهر برگزار شد.

خانه » اجتماعی » پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به کار خود پایان داد

به گزارش خانه‌خشتی، پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر این شهر به کار خود پایان داد.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر این رویداد ملی در آیین اختتامیه این رویداد اظهار کرد: ۳۰ تیم در ۴۸ ساعت در پنج بخش موشن گرافیک، نرم افزار و بازی اندوریدی، انیمیشن و پوستر به رقابت پرداختند.
سرهنگ حسین باقری بیان کرد: این رویداد باعث تقویت انقلاب اسلامی شد وعلاوه بر رقابت، دوستانه به تقویت و استحکام جبهه انقلاب کوشش کردند.


وی افزود: این تیم ها در موضوعات مهم مانند مشارکت در انتخابات، حجاب و عفاف، دستاوردهای صنعت، رشد نرخ جمعیت و غیره کار کردند و اثر خلق نمودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این آیین اظهار کرد: امروز سربازان جهاد نرم و فرهنگی در فضای مجازی افرادی هستند که در عرصه تولید محتوا فعالیت دارند، این تولیدات فاخر و کارساز خستگی را از تن بیرون می کند.


سردار نظری ادامه داد: امیدواریم در این خطه بتوانیم جواب دندان شکنی به دشمنانی که هدف تخریب و از بین بردن ایران اسلامی را دارند بدهیم.
وی تصریح کرد: آثار عرصه تولیدات محتوای دیجیتال استان کرمان در کشور حرف برای گفتن دارد و در حوزه فضای سایبری و مجازی این استان در کل کشور سرآمد است و این نشان از نبوغ جوانان خطه شهید مقاومت دارد.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص نرخ رشد جمعیت، آسیب های اجتماعی، عفاف و‌ حجاب، تولیدات مس و غیره آثار بکری تولید شد.

سردار نظری افزود:ما در بحث دفاعی الان از دشمن جلوتریم، دشمن الان در ادراکات نسل جوان هدف قرار گرفته جهاد اصلی امروز حنگ نرم است که جوانان ایرانی تخصص آن را دارند و مسیولین هم حمایت و پشتیبانی خواهند کرد تا دشمن در موضوع جنگ ‌نرم شکست بخورد و از روی زمین محو شود.
وی بیان کرد: تا زمانی که بحث نظام مقدس جمهوری اسلامی و ذخایر معدنی و‌ نعمات خدادادی در ایران وجود داشته باشد دشمن جنگش را با ایران اسلامی ادامه می دهد.
احمد علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه ای است و با اشاره به اینکه حضور تاثیرگذار در فضای مجازی تکلیف شرعی و قانونی است ابزار تولید محتوا را یکی از بزرگترین و بهترین تجهیزات دانست که علیه دشمن در فضای مجازی باید به کار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: شک نکنید که جبهه مقابل امام زمان مستکبرانی هستند که در دنیا علیه اسلام در نقش ابن زیاد، یزید، شمر و غیره بازی می کنند لذا تولید محتواهای در پنجمین رویداد ملی دیجیتال بسیج استان کرمان آثاری مفید هستند که می توان در صدا و سیما هم نشر داد بنابراین آن ها را از تیم های شرکت کننده خریداری و منتشر خواهیم کرد.
حسین محققی رییس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در ای اینن گفت: در بازدید که از رقابت ها در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر رفسنجان داشتیم می دیدیم که تیم ها با تمام تلاش و با قدرت تمام در ۴۸ ساعت اقدام به تولید محتواهای مورد نیاز جامعه کردند و باید این تیم های برتر مورد حمایت قرار گیرند تا با تولید آثار فاخر کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه شود.
وی افزود: از آثار در بخش های پوستر و نیز ویدئوها و انیمیشن های موثر ومفید که فعالت صنعت مس سرچشمه رفسنجان را نشان می دهد حتما استفاده خواهیم کرد.

برندگان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در بخش نرم افزاد اندروید تیم سوشیاتک رتبه سوم، تیم قهار رتبه دوم، تیم بسیج کارگری شهدای مس رفسنجان رتبه اول، در بخش انیمیشن تیم ققنوس رتبه دوم، تیم خاکریزهای سایبری رتبه اول، در بخش پوستر امین زاده‌تقی رتبه سوم، سید مهدی صمدانی رتبه دوم، مجتبی اسدی رتبه اول و در بخش موشن‌گرافیک تیم «مصیبت» رتبه سوم، تیم «صفر و یک» رتبه دوم و تیم «سفیر ایده» رتبه اول را کسب کردند.

 

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رویداد تولید محتوا فضای مجازی بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان