عملیات احداث بوستان علقمه در حاشیه میدان امام حسین(ع) آغاز شد

  • شناسه خبر: 206682
عملیات احداث بوستان علقمه در حاشیه میدان امام حسین(ع) آغاز شد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات احداث بوستان علقمه در فضای سبز حاشیه میدان امام حسین(ع) خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » عملیات احداث بوستان علقمه در حاشیه میدان امام حسین(ع) آغاز شد

به گزارش خانه خشتی؛ سید علی پورباقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تقارن آن با روز کارمند و روز پزشک با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان به هنگام استفاده از فضای سبز شهری و برای استفاده بهینه آن‌ها از این فضاها، عملیات بازپیرایی و رسیدگی به فضای سبز حاشیه میدان امام حسین (ع) با احداث بوستان علقمه آغاز شد.

وی مساحت این بوستان را ۴۴۰۰ مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: شهرداری به دلیل حفظ فضای سبز حاشیه میدان امام حسین (ع) و جهت زیبایی بصری وارد عمل شد و سهم خود را بصورت بوستانی زیبا و مفرح اجرا و در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان با بیان این‌که احداث این بوستان در حاشیه میدان امام حسین (ع) به دلیل وجود چهار راه دسترسی رفسنجان و سرچشمه و نزدیک به سقاخانه ومسجد ابوالفضل (ع) بسیار با اهمیت است، مطرح کرد: تاثیرگذاری آن برای شهروندان به جهت اجرای آلاچیق بویژه برای افرادی که برای سفر به این مکان می‌آیند فراوان است.

پورباقری با اشاره به آغاز عملیات عمرانی دراین بوستان با حفظ فضای سبز موجود، گفت: در این بوستان جدول‌گذاری به‌متراژ ۱۲۰۰ متر و سنگ‌فرش به متراژ ۲۱۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد و هم‌چنین علاوه بر عملیات جدول‌گذاری و سنگفرش، عملیات نصب پایه‌های روشنایی، نصب ست کامل وسایل بازی، آبنما، فضای نشیمن، فضای جمعی، الاچیق و دکه اجرا می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر در تمام مناطق شهر رفسنجان احداث بوستان و پارک محله‌ای به جهت توسعه فضای سبز شهری و استفاده بهینه از فضاهای سبز در دستور کارشهرداری قرار دارد و ایجاد بوستان محله‌ای فرصت مناسبی جهت گذران اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط برای شهروندان خواهد بود.

برچسب ها:
احداث بوستان علقمه شهرداری رفسنجان عمرانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان