مسئولین بستر جذب سرمایه گذار را فراهم نمایند/ خدشه دار کردن امنیت هدف دشمن است

  • شناسه خبر: 206675
مسئولین بستر جذب سرمایه گذار را فراهم نمایند/ خدشه دار کردن امنیت هدف دشمن است

امام جمعه رفسنجان بر جذب سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: مسؤلین در رابطه با مسائل سرمایه‌گذاری همکاری کنند، بستر سرمایه گذاری در شهرستان مهیا شود تا اشتغالزایی رونق یابد.

خانه » اجتماعی » مسئولین بستر جذب سرمایه گذار را فراهم نمایند/ خدشه دار کردن امنیت هدف دشمن است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: امید است مسئولین با جهاد و مدیریت جهادی موجبات امیدواری در جامعه را افزایش دهند، جامعه امیدوار ،تلاش می کند و نتیجه تلاش، نشاط و موفقیت خواهد بود.

خطیب نماز جمعه رفسنجان تصریح کرد: در سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری با مسئولین سپاه توجه به امنیت کشور مورد توجه قرار گرفته است و ایشان میفرمایند دشمنان دنبال این هستند که مردم را ناامید و امنیت را خدشه دار نمایند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امنیت مختل شود همه کارها مختل خواهد شد، افزود: همه مسئولین، مردم و دستگاه های اطلاعاتی باید تلاش کنیم دشمن در این زمینه نتواند موفق شود و امنیت برقرار شود. ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی و مذهبی و تضعیف دستگاه ها توسط خود مذهبی هدف دشمن است.

عسکری بیان کرد: در جامعه باید انتقاد سازنده باشد  و از سر دلسوزی مشکلات بیان شود. انتقاد باید خیرخواهانه باشد نه تخریب گرانه. برای اصلاح جامعه باید انتقاد باشد؛ برخی که تخریب می کنند در حقیقت آب در آسیاب دشمن می ریزند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال شرق و غرب و قدرت‌های نظامی بزرگ دنیا در مقابل ملت ایران ایستادند و ما در جنگ از بیش از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم، اما ملت مسلمان و مقاوم ایران اسلامی در اول انقلاب که هنوز بسیج و سپاه تشکیل نشده بود، ایستادگی کرد و آنها را مجبور به پذیرش شکست و عقب‌نشینی کردند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: در طول ۲۰۰ سال گذشته هر کشوری که به ایران حمله کرد یک گوشه از ایران را گرفت تنها در هشت سال دفاع مقدس بود که  شرق و غرب عالن دست به دست هم دادند، دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را اشغال کند که اینها دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و عزت و افتخار است.

وی افزود: این کشور با همه مشکلات و اختلاف قومیت و عقایدی که دارد توانسته در مقابل دشمنان مقاومت نمایند.

وی در خصوص آزمون مس گفت: قول و تعهداتی که مسئولان مس دادند همراهی و همکاری خوبی بود و اصلاح مفاد آزمون قرار شد در دستور کار قرار گیرد و قرار شد کسانی که در شرکت‌های اقماری هستند با آزمون پذیرش شوند و امتیازاتی در بومی‌گزینی برای رفسنجانی‌ها تعیین ‌شد.

حجت الاسلام عسکری اضافه کرد: مقرر شد یک شرکت‌کننده رفسنجانی هرچه امتیاز کسب کند ۱٫۴برابر شود و در شرایط مساوی یک رفسنجانی و یک شخص غیربومی اولویت با رفسنجانی باشد.

عسکری با اشاره به مشکل  و معضل بیکاری در رفسنجان، عنوان کرد: ما به این حد قانع نیستیم. با حجم بیکار چندین هزار نفری که در رفسنجان داریم مشکل و معضل بیکاری همچنان پابرجاست و خواسته بنده از مس این است که بهره برداری را توسعه دهد. معادن غنی و عظیم مس سرچشمه رفسنجان در این منطقه قرار دارند و به معدن اکتفا نکنند. در کنار معدن صنعت را هم احیا کنند و مس فقط کاتد و ورق نشود از کشور خارج شود.

وی بر جذب سرمایه گذار در رفسنجان تاکید کرد و توضیح داد: مسؤلین در رابطه با مسائل سرمایه‌گذاری همکاری کنند تا به جای فرار سرمایه از رفسنجان در جذب سرمایه‌گذار موفق باشیم. بستر سرمایه گذاری در شهرستان مهیا شود تا اشتغالزایی رونق یابد.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: اگر اشتغالزایی انجام شود بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاهش می یابد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان