هجدهمین بازارچه خیریه کوثر برپا می‌شود / اصلاح فرهنگ کمک به متکدیان در رفسنجان با همراهی مردم

  • شناسه خبر: 206578
هجدهمین بازارچه خیریه کوثر برپا می‌شود / اصلاح فرهنگ کمک به متکدیان در رفسنجان با همراهی مردم

مدیرعامل خیریه کوثر گفت: به درخواست مردم هجدهمین بازارچه خیریه کوثر از روز دو‌شنبه ۳۰ مردادماه در محل سالن آستان قدس رضوی واقع در میدان قدس شهر رفسنجان آغاز بکار می‌کند.

خانه » اسلاید شو » هجدهمین بازارچه خیریه کوثر برپا می‌شود / اصلاح فرهنگ کمک به متکدیان در رفسنجان با همراهی مردم

به گزارش خانه خشتی، محسن اسماعیلی مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان به‌همراه خبرنگاران از دو پروژه این خیریه دیدن کردند.

اولین پروژه مورد بازدید، مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی خیریه کوثر بود.

مدیرعامل خیریه کوثر گفت: با الگوبرداری از خیریه‌های بزرگ کشور این طرح را آغاز کردیم که در قالب ۴بلوک ۱۲واحدی اجرا می‌شود، از این تعداد ۱۲واحد پیشرفت ۸۰درصدی داشته‌اند که امیدواریم در نیمه دوم سال در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

از کارگاه تولید دستکش صنعتی بازدید شد

محسن اسماعیلی در این بازدید بیان‌داشت: در این کارگاه برای ۳۵ خانم اشتغالزایی شده است که اکثرا سرپرست خانوار هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه این کارگاه تنها کارگاه تولید دستکش صنعتی در جنوبشرق کشور است، ادامه داد: در اینجا نیاز مجتمع مسسرچشمه رفسنجان که سالانه ۷۰هزار جفت دستکش است تأمین می‌شود.

پس از پایان بازدیدها مدیرعامل خیریه کوثر در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: به درخواست مردم هجدهمین بازارچه خیریهکوثر از روز دو‌شنبه ۳۰ مردادماه در محل سالن آستان قدس رضوی واقع در میدان قدس شهر رفسنجان آغاز بکار می کند که بابرنامه‌های فرهنگی امام حسین(ع) همراه است.

مدیرعامل خیریه کوثر خاطرنشان کرد: صددرصد درآمد غرفه ها برای کار خیر صرف می شود و هیچ‌کدام از اعضا هیچ درآمدی کسب نمی‌کنند.

وی گفت: محور اصلی کار خیریه تهیه جهیزیه برای نیازمندان، وام قرض‌الحسنه مسکن و اشتغال است، تاکنون بالای ۲۰۰ شغل خانگی و ۱۳میلیارد تومان وام بدون سود داده‌ایم.

اسماعیلی با بیان اینکه کمک های مردم باید با تحقیق به نیازمند واقعی برسد، افزود: گروه های تحقیق خیریه با حضور در منازل نیازمندان تحقیقات کافی انجام می‌دهند و پس از تحقیقات کامل در خفای کامل و آبرومندانه به نیازمندان کمک می‌کنند.

مدیرعامل خیریه کوثر تاکید کرد: فرهنگ‌سازی کمک درست در شهرستان باید جابیافتد و مردم نباید به متکدیان کمک کنند تا شهری بدون متکدی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • گمنام

    خب حالا این فرهنگ‌سازی کمک درست که میگید چرا باید حتما از طریق خیریه کوثر باشه !! بلکه کسی نمی خواد خیریه کوثر بفهمد که این فرد دنبال کسب ثواب الهی است و میخواد در گمنامی خودش برود برای فقط خدا به نیازمندان کمک کند ... دلیل نمیشه شما کمک مردم به نیازمندان را زیر سؤال ببرید !!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان