اضافه شدن هشت رشته دانشگاهی در دانشگاه ولی‌عصر (عج)

  • شناسه خبر: 206280
اضافه شدن هشت رشته دانشگاهی در دانشگاه ولی‌عصر (عج)

رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولی‌عصر (عج) از اضافه شدن دو رشته در مقطع کارشناسی، پنج رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد و یک رشته در مقطع دکتری خبرداد.

خانه » علم و فن آوری » اضافه شدن هشت رشته دانشگاهی در دانشگاه ولی‌عصر (عج)

به گزارش خانه خشتی؛ رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولی‌عصر (عج) در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن بزرگداشت روز خبرنگار گفت: در دوره جنگ روان‌شناختی قرار داریم و خبرنگاران می‌توانند نقش درستی در خنثی سازی توطئه دشمن داشته باشند.

رنجبرکریمی ادامه داد: ممکن است به دلیل حجم کاری در بخش‌های مختلف مسئولین نتوانند ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند که در اینجا خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.

رییس دانشگاه ولی‌عصر (عج) تاکید کرد: خبرنگاران در راستای ایجاد جامعه‌ای ایده‌آل اخبار را منتشر کنند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد محمد فروتنی و سایر خیّرین بیان کرد: بیان کرد: ۷۰ درصد زیرساخت‌های این دانشگاه توسط خیّرین صورت گرفته و ما اکنون از خیّرین و نیکوکاران در راستای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی دعوت می‌کنیم.

رنجبرکریمی درخصوص ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه گفت: دانشگاهی که نتواند با صنعت و جامعه ارتباط برقرار کند مُرده محسوب می‌شود و پویایی ندارد. فلسفه ایجاد دانشگاه ولی‌عصر (عج) نیز دادن راهکار‌های علمی برای مشکلات صنعت و جامعه بوده است.

رییس دانشگاه ولی‌عصر (عج) افتتاح خوابگاه دانشجویی ۳۵۰ نفری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان و نمایشگاه دستاوردهایفناورانه شهرستان رفسنجان را از برنامه‌های هفته دولت بیان‌کرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه ولی‌عصر (عج) در شهریورماه میزبان یازدهمین سمینار ملی احتمال و فرآیندهای تصادفی است که ۱۰ متخصص از خارج کشور و ۱۰۰ متخصص داخلی در این سمینار شرکت می‌کنند.

رنجبرکریمی تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی در آبان‌ماه در دانشگاه برگزار می‌شود‌ و همچنین درحال آماده‌سازی مقدمات برگزاری کنگره سردار شهید عارف حاجعلی محمدی‌پور هستیم.

رییس دانشگاه ولی‌عصر (عج) از اضافه شدن دو رشته مهندسی صنایع و مطالعات خانواده (برای دانشگاه تک جنسیتی نرجس) درمقطع کارشناسی؛ مکانیک سنگ، مهندسی آب گرایش هیدرو انفورماتیک، ایران‌شناسی، مطالعات قرآنی و ادبیات کودک و نوجوان درمقطع کارشناسی‌ارشد و رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی در مقطع دکتری تخصصی خبرداد.

 

خبر از: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان