گلنگ زنی بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش در جنوبشرق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 205743
گلنگ زنی بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش در جنوبشرق در رفسنجان

بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش در جنوبشرق در رفسنجان گلنگ‌زنی شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » گلنگ زنی بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش در جنوبشرق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ آئین گلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش در جنوبشرق در رفسنجان و افتتاح سالن همایش شهید بادپا در اداره آموزش و پرورش رفسنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، و جمعی دیگر از مسئولین مربوطه شهرستان برگزار شد.

اردوگاه فرهنگی ورزشی المهدی در زمینی به مساحت ۱۷هکتار و شامل استادیوم ورزشی فوتبال، چمن های تمرینی، سالن رختکن و سکوهای تماشاچی است.

قسمتی دیگر از آن سالن چند منظوره سرپوشیده برای رشته های فوتسال، هندبال، والیبال، بدمینتون با ظرفیت با دو هزار تماشاچی قرار دارد.

در اردوگاه فرهنگی ورزشی المهدی آموزش سوارکاری و چوگان، تیراندازی با صلاح و کمان فضای سبز بازی کودکان، فضای تنیس خاکی، سالن آمفی تئاتر، استخر دانش آموزی و استخر روباز، پیست پیاده روی دو میدانی و دوچرخه سواری بانوان نیز قرار دارد.

در این آئین مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهدا در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری جان خود را بر کف دست گرفتند و به جبهه های جنگ علیه دشمن شتافتند.

وی افزود: استان کرمان ۲۳۵ شهید معلم و هزار و ۵۰۰ شهید معلم و گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

رضایی بیان کرد: اگر می خواهیم همکار، دانش آموز و فرزندانمان فکر باز داشته باشند باید بستر را برای آن ها مهیا کرد، تا جایی که می توانید به مدارس رسیدگی کنید و زیباسازی شوند، در اینصورت است که تحکیم خانواده اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه کرمانی ها در نقاط پرخطر جبهه حضور پر رنگ داشتند ادامه داد: دهانه فاو یکی از پرخطر ترین نقاط جبهه بود در اختیار لشکر ثارالله بود و حاج قاسم سلیمانی سردار این لشکر بود؛ امروز اگر توانمندی و اقتداری وجود دارد مدیون همین  رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگری های آن ها و برکت فاتحان اروند است.

رضایی تصریح کرد: امروز می بینیم رئیس جمهور ونزوئلا از شهید حاج قاسم به ژنرال سلیمانی یاد می کند و مجسمه شهید سلیمانی را در کاخ خود نصب کرده لذا افتخار است که در کنار آمریکا این ندا بلند می شود که فرهنگ شهادت در کشورهای خارج در حال ترویج است.

وی تصریح کرد: امروز باید فرهنگ شهادت را به دانش آموزان انتقال دهیم.

حسین شفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان  نیز در این آیین بیان کرد: آنچه که امروز در اینجا اتفاق افتاده و امروز شاهد ان هستیم، حاصل تلاش ۱۰ ماهه همکاران من در اداره ی آموزش و پرورش و اعتماد به هنرستان های فنی و حرفه ای است

شفیعی با اشاره به نیاز کشور به نیروی فنی گفت: آنچه که در کشور باید بدان توجه کنیم و نتوانستیم این موضوع را برای خانواده ها و مردم و دانش آموزان تدوین کنیم این است که کشور به نیروی ماهر و فنی و کاربلد نیاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون به این نتیجه رسیده ایم در انجام کارها فقط مسائل مالی مهم نیست، و با همت همه چیز درست میشود و خدا را شاکریم سالنی در شهرستان درست شد که شایسته و بایسته رفسنجان است، اراده و همت همه کارها را پیش می‌برد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمالی فر

    خداوکیلی چرا وقت مسئولین صرف کلنگ زنی نمادین و نوار قیچی زدن های نمادین میشه ؟!! این کلنگ و نوار قیچی زدن ها را باید بسپارید به کارگران زحمت کشی که عرق میریزند و این فضاها را می سازند ... مسئولین باید بروند پی حل مشکلات اقتصادی مردم بدبخت . نه اینکه بروند کلنگ و نوار قیچی بزنند !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان