بنیاد شهید کشور، هزینه تولید فیلم و چاپ زندگی نامه شهدا را پرداخت می‌کند

  • شناسه خبر: 205584
بنیاد شهید کشور، هزینه تولید فیلم و چاپ زندگی نامه شهدا را پرداخت می‌کند

فرماندار رفسنجان به وجود بالای ۸۰۰ شهید در این شهرستان اشاره کرد وگفت: چنانچه کار باکیفیت در تولید اثر و محتوا، چاپ کتاب و زندگی نامه، فیلم و غیره در باب این شهدا به حوزه معاونت فرهنگی بنیاد شهید کشور ارسال و مورد تأیید قرار گیرد هزینه های ای آثار پرداخت می‌شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » بنیاد شهید کشور، هزینه تولید فیلم و چاپ زندگی نامه شهدا را پرداخت می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی اخیراً به همراه نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و معاونان بنیاد شهید استان کرمان،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان و انار با دکتر بزرگی و دکتر پاکدل معاون مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهراندیدار و در مورد پاره ای از مسایل مربوط به این حوزه با آن ها بحث و تبادل نظر کرد.
وی بیان کرد: در این نشست مقرر شد چنانچه کار و اثر باکیفیت در حوزه تولید محتوا، فیلم، چاپ کتاب و زندگی نامه شهدای رفسنجانبه بنیاد شهید در تهران ارسال شود و مورد تأئید ستاد شورای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران قرار گیرد هزینه های به کاررفته در این آثار پرداخت خواهد شد.
رضایی ادامه داد: بیش از ۸۰۰ شهید در رفسنجان وجود دارد که اگرچه تک تک آن ها باید شاخص مطرح شوند اما ملاک شاخص بودنشهدا مولفه هایی مانند سمت های در جبهه و جنگ ( فرماندهان ستادی)، مدارک تحصیلی بالا، درجه های بالا( سرلشکری و سرداری)،ورزشکاران و هنرمندان و غیره بیان شد است.
وی تصریح کرد: برای شناسایی و هرچه بهتر شناساندن شهدا به عموم هر ماه جشن تولد شهدای متولد آن ماه در رفسنجان برگزار میشود  وصیت نامه های آن ها بررسی می شود و دراین برنامه که ۷ سال به طول می انجامد، قرار است هر ساله ۱۰ شهید استخراج وبرای دانش آموزان الگوسازی شوند.
رضایی بیان کرد: شهدای دانش آموز با سن کم در این شهرستان داریم که وقتی وصیت نامه آن ها را مطالعه می کنیم بسی از ایندنیای فانی به دور بودند و دنیای جاودانه را طلب داشتند و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نایل آمدند.
در این نشست مسائل مربوط به حوزه فرهنگی، تعاون و بهداشت و درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دیگر مسایل خانواده هایآن ها مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان