پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203819
پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

۲ واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد.

خانه » اسلاید شو » پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی #خانه_خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان محمد قریب بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان عصر امروز در راستای طرح صیانت از حقوق شهروندی از چندین رستوران و مراکز مواد غذایی در شهرستان رفسنجان بازدید بعمل آوردند که در این راستا ۲واحد صنفی متخلف پلمب وچند واحد صنفی دیگر تذکر کتبی داده شد.

وی بیان داشت:از جمله واجبات دین اسلام روزه است و خداوند در ماه رمضان مسلمانان را دعوت به انجام این عمل واجب نموده است. روزه خواری در شرع مقدس گناه و حرام دانسته شده است. با این حال، عده‌ای از افراد بنا به دلایلی همچون بیماری و سفر از این حکم واجب مستثنی هستند و بر آنها، روزه گرفتن واجب نیست؛ لیکن، این اشخاص هم نبایستی در ملا عام مرتکب عمل روزه خواری گردند.

قریب افزود : در ادامه بازدید به اصناف تذکرات داده شد که در صورت عدم رعایت با آن صنوف برخورد قانونی خواهد شد و صنوف متخلف نیز پرونده تشکیل وبه دادسرا ارسال گردید.

وی تصریح کرد :مجموعه ای که بخواهد حرمت ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان را رعایت نکند و حقوق مردم را را پایمال نماید از طریق دادسرا با آن برخورد قانونی خواهد شد.

قریب ضمن تشکر از مردم رفسنجان افزود: قانون مجازات اسلامی به تبعیت از شرع مقدس تظاهر به اعمال حرام در ملا عام را جرم شناخته است و به جهت آن مجازات در نظر گرفته است. بر اساس شرع، روزه خواری در ملا عام نیز حرام بوده و از این رو در قانون، مجازات سختی برای مرتکبین آن پیش بینی شده است. به همین خاطر، الزامی است تا از مجازات روزه خواری و شرایط اعمال آن آگاهی داشت .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان