همزمان با چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی؛

برگزاری جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان

  • شناسه خبر: 202673
برگزاری جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان

جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » برگزاری جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، مراسم جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر همزمان با جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان مرکز رفسنجان با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان و سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان همراه با تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی و برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.

در این مراسم، فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان کرمان با اشاره به سخنان امام راحل پیرامون اهمیت دانشگاه افزود: از نظر حضرت امام، دانشگاه مبدا همه تحولات است و مقدرات هر کشور به دست دانشگاهیان تعیین می شود و بنابراین دانشگاه بزرگترین اثر گذاری را در سرنوشت کشور دارد.


وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور در سال ۶۷ با شعار آموزش برای همه، همه جا، همه وقت تاسیس شد و توانسته خدمات آموزش عالی ارزان و با کیفیت را در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و ما در استان کرمان با افتخار اعلام می‌کنیم ۶۰۱۶۶ نفر از دانشگاه پیام نور استان کرمان فارغ التحصیل گردیده اند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان بیان کرد: شما دانشجویان، در چهار سال به قدر توان دانش فرا گرفتید، اما فارغ التحصیلی به معنای پایان کسب علم دانش نیست و باید مطالعه و کسب علم دانش از برنامه های همیشگی شما باشد تا بتوانید همواره اطلاعات بروز را رصد کنید و از قافله علم و دانش عقب نمانید.
در ابتدای این مراسم، الهام صادقی راد سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان در سخنانی خطاب به فارغ التحصیلان گفت: امروز که با نور دانش توانمند شده اید، با توکل به خدای مهربان و با عزمی در مسیر اعتلای کشور و ترسیم زندگی شرافتمندانه برای خود و خانواده و جامعه گام بردارید.

اجرای تأتر، موسیقی و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان