ایده‌های برتر سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان باید عملیاتی شوند

  • شناسه خبر: 201748
ایده‌های برتر سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان باید عملیاتی شوند

 شهردار رفسنجان خواستار عملیاتی شدن ایده‌های برتر سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری شد و بر این نکته تأکید کرد که شهروندان باید اجرایی شدن این ایده‌ها را در شهر لمس کنند.

خانه » آخرین اخبار » ایده‌های برتر سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان باید عملیاتی شوند

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجید کهنوجی در مراسم تجلیل از برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان در محل هتل جهانگردی، با قدردانی از دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری در یک‌سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به ارتباط شهروندان با مدیریت جدید شهری و بیان نظرات و پیشنهادات خود در سال گذشته، «نظام جامع پیشنهادات» را در قالب سامانه طراحی و آئین‌نامه آن تنظیم و در شورای شهر نیز مصوب شد.

وی با اشاره به دریافت ۷۵٠ ایده به دبیرخانه سامانه نظام پیشنهادات شهرداری و برگزیده‌شدن ۳۱ ایده به‌عنوان برتر، یادآور شد: هر چه مشارکت شهروندان در امور شهری در زمینه های مختلف بیشتر شود، بهتر می‌توانیم از ایده های آنان استفاده کنیم. کهنوجی تأکید کرد: ۳۱ ایده برتر این سامانه باید عملیاتی شوند و شهروندان این ایده‌ها را در اداره شهر لمس کنند لذا اگر ایده‌ای امکان عملیاتی شدن ندارد باید دلیل آن به مردم اعلام شود.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
«نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان آیین تقدیر رفسنجان شهرداری مجید کهنوجی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان