امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

راه حل مشکل اقتصادی کنترل تورم است

  • شناسه خبر: 201685
راه حل مشکل اقتصادی کنترل تورم است

حجت الاسلام عسکری گفت: تیم اقتصادی دولت به سفره مردم رونق دهد.

خانه » اسلاید شو » راه حل مشکل اقتصادی کنترل تورم است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل اظهار کرد: سه مسئله بیمه، صف های طولانی بازرسی در بین جاده ها و فراهم شدن امکان استراحت در پایانه ها به عنوان بخشی از خواسته های رانندگان است.
وی افزود: لازم است مسئولان به مسائل این قشر توجه و برای حل آن اقدام کنند.

عسکری با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: اگر این دو مجموعه بتوانند به هم کمک کنند بسیاری از مشکلات فقهی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور حل می شود، دشمن درصدد ایجاد تفرقه بین این دو مجموعه هستند.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها به افزایش تورم در کشور اشاره کرد و گفت: امروز عرضه دلار دو تا سه برابر تقاضاست چرا که کارخانه ها در دوسال اخیر فعال و نیازها در داخل تامین می شود، اقداماتی خوبی صورت گرفته اما باز هم شاهد تورم بالا هستیم.

وی افزود: معیارهای اقتصادی کشور مثبت است اما با تورم ۴۰ درصدی مواجه هستیم، عمده مردم و بازاری ها خرید و فروش خود را بر اساس دلار می سنجند.

عسکری ادامه داد: اقدام ها در حدی خوب است اما چاره کار نیست، حقوق ها هم افزایش یابد غیر حقوق بگیران چه کنند؟
راه حل مشکل کنترل تورم است، باید جلوی گرانی ها را بگیرند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دولت در هر زمینه جدی وارد شدند نتیجه گرفتند، سالهاست که رهبر انقلاب این درد اقتصادی جامعه را می دانند اما در عمل دچار مشکل هستیم.

وی بیان کرد: ده برابر افزایش قیمت در سال‌های اخیر را داشتیم اما از آنطرف حقوق ها این افزایش را نداشته است، تریبون نماز جمعه صدای مردم است و باید این حرف ها گفته شود.

عسکری تصریح کرد: توسعه مراکز علمی و آموزشی در حدی بوده که کنکور برای انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی است، در علم پزشکی پیش رفتیم، در برق، آب‌، گاز ، حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، صنایع نظامی و فضایی و موشکی رشد داشتیم و این نقاط مثبت است.

وی ادامه داد: در اقتصاد با وجود آنکه مشکل همه مردم است اما معضل جامعه است، تیم اقتصادی دولت بیاید پای کار تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کند، سفره مردم را رونق دهند تا دغدغه مردم کمتر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمالی فر

    چهل سال است که فقط شعار میدهید !!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان