ارسال ۷۰۰ اثر مردمی به چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان

  • شناسه خبر: 201129
ارسال ۷۰۰ اثر مردمی به چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ اثر مردمی ثبت شده، عنوان کرد: روز اختتامیه آثار مردمی داوری و تقدیر و به رسانه های جهت معرفی ارسال می شود.

خانه » اسلاید شو » ارسال ۷۰۰ اثر مردمی به چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ مسئول بسیج رسانه و فضای مجازی استان در نشست خبری در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان را تقویت و حمایت از تولید محتوای اعلام کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن از طریق فضای مجازی و تحریف وقایع قصد براندازی نظام را دارد و تکلیف نیروهای انقلابی این است که این توطئه ها را خنثی نمایند.

 

باقری افزود: این رویداد با پشتیبانی مس سرچشمه رفسنجان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در رشته‌های پویانمایی، موشن‌گرافی، نرم افزار و بازی از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم آبان برگزار می‌شود و تیم‌ها ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند..در نهایت تیم ها داوری و برگزیده خواهند شد.

 

وی با اشاره به برگزاری رویداد دیجیتال بسیج سال گذشته در دانشگاه ولیعصر (عج) بیان کرد: کرمان در سطح نرم افزار بازی و انیمیشن مقام اول را کسب کرد و این جای افتخار است.

 

باقری با بیان اینکه از دل این رویدادها استعدادها شکوفا می شود، بیان کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۹ صبح چهارشنبه با حضور دبیر رویداد کشور و مراسم اختتامیه هم با حضور مسئول فضای مجازی کشور برگزار خواهد شد.

وی از اضافه شدن بخش مردمی در این رویداد برای اولین‌بار و استقبال بی نظیر از این بخش خبر داد و گفت: این رویداد به صورت تولید محتوای مردم‌پایه بر اساس تلفن همراه در رشته‌های عکس، ویدئوها و کلیپ‌های مردمی پوستر و آثار گرافیکی برگزار می شود که تا سه‌شنبه مهلت است شرکت کنندگان آثار خود را ارسال کنند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ اثر مردمی ثبت شده، عنوان کرد: روز اختتامیه، آثار مردمی داوری و تقدیر و به رسانه های جهت معرفی ارسال می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: موضوع رویداد برگرفته از مکتب حاج‌قاسم « کرمان ولایتمدار» نام‌گذاری شده همان آرزویی که شهید سلیمانی در وصیت نامه خود به آن تاکید داشته، که با هشتگ کرمان ولایتمدار در موضوعات شخصیت شهید سلیمانی، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد آبرسانی برگزار می‌شود.

باقری با یادآوری اینکه هدف این رویداد استعداد سنجی تیم ها است، بیان کرد: حمایت از تیم های برگزیده در دستور کار است.

 

وی با اشاره به اینکه رویداد کشوری ۱۹ آذر در تهران برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های برگزیده استان‌ها در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد، امیدواریم استان کرمان امسال هم حضور تعیین‌ کننده و سرنوشت‌ساز در فینال نهایی در بخش حرفه‌ای و مردمی داشته باشد.

 

باقری عنوان کرد: در این رویداد از داورهای ملی و سطح یک هم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان