رئیس جمهور:

خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جاهلیت مدرن را بر ملا کرد/ ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ داخلی

  • شناسه خبر: 199602
خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جاهلیت مدرن را بر ملا کرد/ ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ داخلی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: مکتب شهید سلیمانی در ادامه مکتب امامین انقلاب و در تداوم مکتب ثارالله و تبیین کننده مکتب سرخ شهادت است.

خانه » اسلاید شو » خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جاهلیت مدرن را بر ملا کرد/ ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ داخلی

به گزارش خانه خشتی؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی امشب در دیدار با مردم کرمان در محل مصلی امام علی علیه السلام گفت: برای من و همکارانم توفیقی است که در ایام سوگواری اباعبدالله علیه السلام، فرزندان، اصحاب و یاران ایشان در جمع مردم متدین، عاشورایی، مخلص و شهید پرور استان و شهر کرمان باشم و ادای احترام به همه شهدا و به ویژه شهید سلیمانی دارم.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حکیم فرزانه ما در شهادت حاج قاسم فرمودند حاج قاسم یک‌ مکتب بود، عنوان کرد: چون نباید راه و هدف حاج قاسم گم شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شهید سلیمانی نباید به عنوان یک شخص، فرمانده و دیپلمات تنها مورد تکریم باشد؛ بلکه او یک مکتب به همراه دارد که مکتب او در تداوم مکتب رهبر انقلاب و امام است و در تداوم مکتب ثارالله است.

 

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه این مکتب تبیین کننده ایثار و شهادت در راه هدف است و تا زمین زمین است خون ثارالله منشا آثار و برکات است، اظهار کرد: خون۶۵۰۰ شهید استان کرمان و خون مطهر حاج قاسم همواره در ایران و جهان اسلام منشا برکات است.

 

خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جاهلیت مدرن را بر ملا کرد

 

رئیس جمهور بیان کرد: خون مطهر شهیدان از عالم جهل زدایی می کند و امروز خون مطهر حاج قاسم چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند و نقاب را از چهره نفاق کنار میزدند و چهره جاهلیت مدرن را بر بشریت برملا می کند و مجاهدان بسیاری را در مسیر حق هدایت می کند.

 

وی تصریح کرد: کرمان مهد دلیران، کریمان، فقیهان، حکیمان، شعرا، هنرمندان و ریاضیدانان نامی است و چهره هایی که افتخار کشور است از این استان برخواسته اند.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: مردان و زنان بسیاری تلاش کردند؛ اما علیرغم تلاشها در برخی از نقاط این استان شاهد محرومیت هایی هستیم که باید با مشارکت مردم و گروههای جهادی و با کمک و حمایت دولت باید از چهره زیبای این استان فقر و محرومیت زدوده شود.

 

آیت الله رئیسی گفت: بررسی هایی انجام شده است و امیدواریم در این حسن ختام سفرهای استانی مجموعه مصوبات در جهت به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف سلامت، درمان آموزشی، جاده های مواصلاتی انجام شود که در برنامه کاری دولت است.

 

در میان مردم بودن برای ما یک نعمت الهی است

 

رئیس جمهور بیان کرد: سی و یک سفر استانی در دستور کار دولت بود و برخی ملامت کردند، برخی معنای حضور در بین مردم را درست درک نکردند و لذت با مردم بودن را برخی درک نکردند و آنها از نزدیک با مشکلات مردم اشنا شدن را درک نکردند.

 

وی ادامه داد: آنها گاهی ملامت کردند و زخم زبان گفتند؛ ولی ما اعتنا نکردیم چون در میان مردم بودن برای ما یک نعمت الهی است و لذت در میان مردم را با هیچ چیز عوض نمی کنیم ما از مردم و با مردم هستیم.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: برخی سعی کردند دولت را به حاشیه ها بکشانند اما تاکید کردم به حاشیه اهمیت ندهند و به متن خدمت گزاری به مردم، گره گشایی از زندگی مردم، کاهش بیکاری، به راه انداختن واحدهای تولیدی و رونق کشاورزی و صنعت بپردازیم.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: در برخی دولت ها حواشی پیش آمده است و ما بنا داریم به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت را گرفتار حواشی نکنیم.

 

در هر ماه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی های قبلی را می پردازیم

 

رئیس جمهور اظهار کرد: مجدانه اقداماتی از سمت دولت در حال پیگیری است و بعد از این دوره، دور دوم سفرها آغاز می شود و برای پیگیری مصوبات و گام های برتر این دوره باید یک دوره تغییر و تحول برای مردم باشد و برای رفع مشکلات مردمی، تلاش ما کنترل رشد نقدینگی، تورم و پرداخت بدهی های دولت های است.

 

وی عنوان کرد: ما در هر ماه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی های قبلی را می پردازیم و استقراض از بانک مرکزی را ما داریم ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه را پشت سر گذاشته ایم و ارتباط با همسایگان را افزایش دهیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برای رفع بیکاری از ابتدای کار دولت آنچه وعده کردیم در سال اول تحقق پیدا کرد، ایجاد مسکن در کشور در حال انجام است و یک‌ میلیون و دویست و پنجاه هزار مسکن در حال ساخت است.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: هر سال ۷۰۰ هزار مسکن عقب ماندگی داریم و مهمترین عقب ماندگی در عدالت اجتماعی است و در دولت مصمم هستیم اجرای عدالت را با قدرت دنبال کنیم.

 

۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری شرکت های بزرگ داخلی

 

رییس جمهور تاکید کرد: نسبت به مشکلات اقتصادی با جدیت به دنبال رفع هستیم و اصلاحات اقتصادی به یک اقدام محدود نمی شود و سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید انجام شود افزایش تولید نیز باید مد نظر قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری شرکت های بزرگ داخلی مانند مس، گل گهر و غیره در نقاط مختلف کشور در حال انجام است و مدیریت نقدینگی به سمت تولید است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کارهای بزرگی در عرصه پالایشگاه هاو پتروپالایشگاه ها با سرمایه گذاری بانک ها و بخش خصوصی در حال انجام است و ما زمینه سرمایه گذاری خارجی را در دولت فراهم می کنیم.

 

آیت الله رئیسی گفت: آینده را برای ملت ایران بسیار روشن و درخشان می بینیم، آینده ای روشن در انتظار ملت بزرگ ایران است

در قوه قضاییه که بودم سخن از مبارزه با مفسدین بود الان نیز دستگاههای اجرایی به دنبال اصلاح ساختارهای فسادزا هستیم.

 

پیام مکتب حاح قاسم، پیام اجرای عدالت است

 

رئیس جمهور عنوان کرد: در نظام پولی و مالی و بانکی مالیاتی صادرات و واردات و همه بسترهای اقتصادی مصمم هستیم تا زمینه فساد را از بین ببریم.

 

وی ابراز کرد: پیمانی با شهدا و امام و حاج قاسم که ارزش های انقلاب اسلامی به هیچ عنوان کمرنگ نشوند؛ در هر کوی و برزن شهدا برای ما پیام دارند و برای حفظ ارزش های اسلامی و فرهنگ پربار انقلاب اسلامی برای توجه به امر به خوبی ها و نهی از زشتی ها باید سخن شهیدان را بشنویم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ما امید داریم که هیچ زمان مکتب حاج قاسم در ایران و جهان اسلام کمرنگ نشود و همیشه به عنوان مکتبی نجات بخش و مکتبی که پیام ایستادگی مقاوت شجاعت اجرای عدالت دارد، کمرنگ نشود.

 

آیت الله رئیسی افزود: پیام مکتب حاح قاسم، پیام اجرای عدالت است و از خدا می خواهیم در مسیر شهدا و امام حرکت کردن را به ما عنایت کند.

 

دغدغه های مردم مورد توجه ماست

 

رئیس جمهور اظهار کرد: مصوباتی در سفر وجود دارد و در جهت رفع بسیاری از مسائل فکر شده که در جلسه شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید و در این سفر اولویت ها را حتما انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه دغدغه های مردم مورد توجه ماست، عنوان کرد: در گام هایی که برداشته می شود شما همراه با دولت هستید و مثل همیشه دشمن را ناکام خواهید گذاشت و امروز تمام تلاش ما باید برای ایجاد امید در دل مردم باشد.

 

این مقام مسئول بیان کرد:هرکس با قلم، بیان و حرکاتش مردم را نا امید کند، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است و هرکس مردم و جوانان را امیدوار کند در جهت راهبرد نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده است و امیدواریم مجموعه اقدامات باعث ایجاد امید در جامعه شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان