احتمال پیروزی روحانی و عارف، صفر/ هاشمی و خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند

  • شناسه خبر: 19713
احتمال پیروزی روحانی و عارف، صفر/ هاشمی و خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اظهار اینکه احتمال پیروزی روحانی و عارف در انتخابات ریلست جمهوری صفر است، گفت: فکر نمی کنم نه آقای هاشمی و نه آقای خاتمی از هیچ یک از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا و صراحتا حمایت کنند. به گزارش خانه خشتی،صادق زیباکلام در گفتگو با خبرنگار مهر، […]

خانه » آخرین اخبار » احتمال پیروزی روحانی و عارف، صفر/ هاشمی و خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اظهار اینکه احتمال پیروزی روحانی و عارف در انتخابات ریلست جمهوری صفر است، گفت: فکر نمی کنم نه آقای هاشمی و نه آقای خاتمی از هیچ یک از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا و صراحتا حمایت کنند.

به گزارش خانه خشتی،صادق زیباکلام در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فکر نمی کنم نه هاشمی و نه خاتمی از هیچ کدام از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا حمایت کنند، گفت: با این وجود هم آقای هاشمی و هم آقای خاتمی و هم سایر رهبران اصلاح طلب به هیچ وجه مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب نخواهند کرد.

این استاد دانشگاه پیش بینی کرد که شیوه عمل آنها مانند انتخابات مجلس در سال ۱۳۹۰ خواهد بود که طی آن از هیچ کاندیدایی حمایت نکردند.

هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت خواهند کرد

زیباکلام ادامه داد: ممکن است در ۲۴ خرداد فیلم آقای خاتمی و هاشمی را در هنگام رای دادن ببینم، ولی فکر نمی کنم تا روز انتخابات این دو از هیچ کاندیدایی چه از آقای عارف و چه آقای روحانی حمایت کنند.

وی در خصوص احتمال ائتلاف میان روحانی و یا عارف و کناره گیری یکی به نفع دیگری گفت: تصور نمی کنم که این اتفاق بیفتد و هر دو نفر تا آخر انتخابات در عرصه رقابت حضور خواهند داشت.

احتمال پیروزی روحانی و عارف صفر است

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص احتمال رای آوری روحانی و عارف گفت: بعد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی شانس این دو بزرگوار برای پیروزی در انتخابات چه هردو با هم شرکت کنند و چه یکی به نفع دیگری انصراف دهد، صفر خواهد بود.

زیباکلام تاکید کرد: حتی به فرض اینکه هاشمی و خاتمی و یا رهبران اصلاح طلب از طرفداران خود بخواهند که به یک نامزد رای دهند، درصد قابل توجهی از حامیان آنها از عمل به خواست آنها امتناع خواهند کرد.

ممکن است روحانی و عارف کناره گیری کنند

این استاد دانشگاه در خصوص احتمال کناره گیری عارف یا روحانی گفت: یک احتمال خیلی ضعیف وجود دارد که یکی از این دو و یا هر دو به صورت مشترک برای احترام به اصلاح طلبان و احترام به آقای هاشمی رفسنجانی و در اعتراض به رد صلاحیت ایشان از شرکت در ادامه انتخابات انصراف دهند.

برچسب ها:
احتمال پیروزی روحانی و عارف، صفر/ هاشمی و خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان