نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

عزم جدی دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم / در عرصه توسعه، عزم و اراده دولت پای کار است

  • شناسه خبر: 196512
عزم جدی دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم / در عرصه توسعه، عزم و اراده دولت پای کار است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه در عرصه توسعه، عزم و اراده دولت پای کار است، گفت:  اولویت ما در کشور موضوعات معیشتی و اقتصادی برای مردم است.

خانه » آخرین اخبار » عزم جدی دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم / در عرصه توسعه، عزم و اراده دولت پای کار است

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله رفسنجان ضمن اظهار امیدواری از فضای جدید دولت انقلابی برای خدمتگزاری در استان کرمان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور روزهای سخت و تلخ است که شما آن را از یاد نبرده اید و رهبر معظم انقلاب هم در دیدار روز گذشته به این موضوع اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه اوج و ترقی نظام نتیجه اخلاص است، تصریح کرد:امروز دشمن با اشراف بر همه توانمندی نظام می‌داند در کوچکترین اقدامی دست از پا خطا کند حتما در عرصه نظامی پشیمان می‌شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه با اتکاء به خداوند و  توانمندی درونی، نظام جمهوری اسلامی اقتدار پیدا کرده است، افزود:  در دنیا زمانی که مقایسه می‌کنیم در جایی سابقه ندارد شوک‌های ارزی پی‌درپی امکان فروپاشی نظام اجرایی و اقتصادی را فراهم نکند. از سال ۱۳۹۰ به‌واسطه دشمنی آمریکا و اروپا با مبانی اعتقادی ما هرچه در توان داشتند علیه نظام ما به‌کار گرفتند و در عرصه میدانی، جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرد اما دشمن کمترین عملی به تعهدات خود نداشت.

وی بیان کرد: آنها با اصل نظام ما دشمن هستند نظامی که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: سیاست‌های ارزی دولت قبل با هیچ ادبیات علمی همخوانی نداشت و در دوره قبل که باید ساختار اقتصادی از درون مقاوم می شد با بی تدبیری صدمات جبران ناپذیری به بدنه نظام و اقتصاد  وارد آمد.

وی تصریح کرد: در دوران انتخابات همه در مناظره‌ها می‌گفتند سیاست‌های ارزی غلط است و اخیرا هم آن را مطرح کردند و این موضوع هم از اول مشخص بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه به فرمان رهبری، عزم دولت و همراهی مجلس فصل جدیدی در نظام اقتصادی دولت شروع شده است.گفت: در همین ده سال تحریم با همین شوک‌های ارزی اقدامات خوبی انجام شد که بزرگترین پروژه انتقال آب که توسعه را در استان متحول می‌کند را آغاز کردیم و سال گذشته در حوزه سنگ آهن ۱۵۰ هزار میلیارد طرح‌های توسعه رقم خورد، در حوزه مس به جز بی تدبیری اتفاق نیفتاده که علی‌رغم اینکه ظرفیت پنجم ذخایر دنیا را داریم اما تولیدکننده بیستم هستیم که اگر عزم و اراده باشد شبیه سنگ آهن در مس هم رقم خواهد خورد.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه در عرصه توسعه، عزم و اراده دولت پای کار است و برنامه هفتم توسعه به‌زودی در دولت نهایی خواهد شد، گفت:  اولویت ما در کشور موضوعات معیشتی و اقتصادی برای مردم است و این مهم دغدغه اصلی ماست.

وی افزود: سختی های دوران دفاع مقدس با پایداری و مجاهدت حل شد بر اساس برنامه های اقتصادی که داریم درصدد هستیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم اگر مسائل کشور در دوره قبل به امید به برجام نگذشته بود بسیاری از مشکلات کشور حل می شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی آغاز تحولات اقتصادی در کشور خواهد بود و با نگاه علمی و غیر سیاسی، مجاهدت و پیگیری از این مسیر سخت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پورابراهیمی رفسنجان گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان