دیدار اعضای کمیته شطرنج معلولین استان با شهردار رفسنجان 

  • شناسه خبر: 194426
دیدار اعضای کمیته شطرنج معلولین استان با شهردار رفسنجان 

مشاور و نماینده کمیته شطرنج معلولین ایران در استان کرمان و مسئول کمیته شطرنج معلولین رفسنجان با مجید کهنوجی شهردار رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار اعضای کمیته شطرنج معلولین استان با شهردار رفسنجان 
به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی در این دیدار با بیان این نکته که هیأت های ورزشی در ارتقاء توسعه و پیشرفت شهر نقش مهم و خطیری دارند، یادآور شد: هیات ورزشهای معلولین و نابینایان با فعالیت ارزنده و ثمربخش موجب کسب موفقیت ورزشکاران دارای نقص عضو شده و نشان داده که محدودیت ها نشانه ناتوانی نیست.
 کهنوجی بیان کرد: شهرداری رفسنجان آمادگی حمایت از شطرنج‌بازان دارای معلولیت را دارد و در صورت موفقیت این ورزشکاران در مسابقات، توجه ویژه ای به آنان خواهد داشت.
شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولین، خاطرنشان کرد: شناخته شدن حقوق افراد دارای معلولیت و فاصله گرفتن از نگاه ترحم آمیز به این افراد، گام مثبتی است که در حال انجام است.
 کهنوجی تصریح کرد: افراد معلول و توان‌خواه حق زیست و تردد در شهر دارند؛ شهرداری رفسنجان در سال های اخیر برای مناسب‌سازی معابر اقداماتی انجام داده که ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به مباحث حقوق شهروندی، گفت: یک ورزشکار معلول، نابینا و کم بینا نیز حق دارد از تمام امکانات جامعه استفاده کند و نباید تفاوتی بین بچه‌های معلول، نابینا و کم بینا با سایر افراد جامعه وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
حمایت شطرنج‌بازان نابینا شهرداری رفسنجان کهنوجی شهردار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان