صنعت اسب رفسنجان می تواند در کشور حرف برای گفتن داشته باشد

  • شناسه خبر: 193692
صنعت اسب رفسنجان می تواند در کشور حرف برای گفتن داشته باشد

رئیس هیات سوارکاری استان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل اسبی که در شهرستان وجود دارد قطعا رفسنجان، در سال های آینده حرف هایی برای گفتن دارد.

خانه » رفسنجان » صنعت اسب رفسنجان می تواند در کشور حرف برای گفتن داشته باشد

به گزارش خانه خشتی؛ داریوش وثوق رئیس هیات سوارکاری استان کرمان در حاشیه دومین دوره مسابقات پرش اسب در رفسنجان اظهار کرد: این مسابقات پانزدهمین مسابقات پرش اسب قهرمانی استان است که به همت هیات سوارکاری رفسنجان در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات مورد استقبال زیادی از علاقه مندان بخصوص در رده نونهالان و جوانان قرار گرفت، افزود: با هیات سوارکاری خوب و جوان و هم چنین با همکاری و همراهی که بین مسئولین وجود دارد، ورزش رفسنجان تا دو سال آینده دچار تحول عمده خواهد شد.

وثوق گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل اسب که در شهرستان وجود دارد قطعا رفسنجان، در سال های آینده حرف هایی برای گفتن دارد.

رئیس هیات سوارکاری استان کرمان با بیان اینکه بهترین اسب های استانی در این مسابقات شرکت کردند،تصریح کرد: اگر باشگاه مناسب سوارکاری وجود داشته باشد، می توانیم مسابقات کشوری را در این شهرستان برگزار کنیم.

گفتنی است، این مسابقات پانزدهمین دوره مسابقات استانی پرش اسب است که دومین دوره آن به مدت دو روز از روز گذشته در مجموعه سوارکاری باران در ابراهیم آباد حاجی برگزار گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دومین دوره مسابقات پرش با اسب جام فاتحان اروند رئیس هیات سوارکاری استان کرمان رفسنجان وثوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان