نماینده رفسنجان و انار در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از هنرمندان شهرستان در برنامه های فرهنگی هنری

  • شناسه خبر: 193142
ضرورت استفاده از هنرمندان شهرستان در برنامه های فرهنگی هنری

نماینده رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت هنرمندان متعهد شهرستان در برنامه های فرهنگی هنری استفاده شود.

خانه » اخبار ویژه » ضرورت استفاده از هنرمندان شهرستان در برنامه های فرهنگی هنری

به گزارش خانه خشتی، حسین جلالی در جلسه عصر سه شنبه با جمعی از هنرمندان شهرستان رفسنجان اظهار کرد: باید هدف از خلقت انسان را بفهمیم و متناسب با این هدف، هنر را تعریف کرده و هنر دینی و اسلامی خلق کنیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: هدف هنر اسلامی، این است که ما را به نوک قله کمال نزدیک کند و هر هنری که ما را از این هدف دور کند، هنر شیطانی و فاسد است و هنری که ما را به کمال و سعادت برساند و مخاطب ما را رشد دهد هنر اسلامی و دینی خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگ و هنر شهرستان باید شکل بگیرد و برنامه پیش روی آن ترسیم شود و از ظرفیت هنرمندان شهرمان استفاده شود و در این راستا امام جمعه، فرمانداری، شهرداری، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد همراهی کنند و هنرمندان متعهد شهرمان حمایت شوند.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در شهرستان رفسنجان مجریان توانمند، هنرمندان متعهد در رشته های موسیقی، تئاتر، سینما و…وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند و نباید در برنامه ها نگاه به خارج از شهرستان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان