عضو شورای شهر رفسنجان:

دانشجو اگر زبان گویای جامعه باشد به رسالت خودش نزدیک شده است

  • شناسه خبر: 191617
دانشجو اگر زبان گویای جامعه باشد به رسالت خودش نزدیک شده است

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: دانشجو اگر زبان گویای جامعه برای بیان معارف و حقیقت و بیان مشکلات مردم باشد به معنای واقعی کلمه به رسالت خودش نزدیک شده است.

خانه » اجتماعی » دانشجو اگر زبان گویای جامعه باشد به رسالت خودش نزدیک شده است

سید ابراهیم صباغ جعفری در گفتگو با خانه خشتی، به وجه تسمیه ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: در این روز شهادت سه دانشجویی رخ داد که در مقابل استکبار جهانی و نماد برجسته آن امریکا،اعتراض خودشان را بیان کردند و رژیم ستم شاهی دانشجویان روشن فکر مارا به شهادت رساندند.

دبیر کمیته فرهنگی شورای شهر رفسنجان با بیان اینکه دانشجو نماد روشن فکری و چشم گوش بینای جامعه است تصریح کرد: رسالت دانشجو اگر به همان اصل کلمه دانشجو مراجعه کنیم فردی است که دنبال دانش است البته دانش به تنهایی رسالت دانشجو نیست، دانشی که همراه با تزکیه و تعالی انسان باشد.

صباغ جعفری بیان کرد: دغدغه دانشجو قطعا نگاه به آینده شغلی اش خواهد بود این که آیا زمانی که فارغ تحصیل میشود آیا میتواند متناسب با آن علمی که فرا گرفته کار و شغلی را برای خودش رقم می زند؟
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور رفسنجان خاطر نشان کرد: در صورتیکه تخصص دانشجویان و آموزش نظری همراه با اقدام عملی بشود، این دو در کنار هم می‌توانند یه شغل متناسب با رشته تحصیلی برای دانشجو ایجاد کنند.
صباغ جعفری بیان کرد: دانشگاهیان و دانشجویان یک قشر نخبه و مورد احترام جامعه هستند، جامعه توقع دارد از دانشجو ودانشگاهیان که به وسیله ابزار علم و آگاهی و معرفت تلاش بکنند مشکلات جامعه را حل کنند، مشکل گشایی از جامعه و مردم می‌توانند یکی از نقش‌های بسیار بزرگ دانشگاهیان برای جامعه باشد.
وی افزود: دانشجویان می‌توانند با تحقیق و پژوهش برای رشد جامعه کمک کنند، دانشجو اگر زبان گویای جامعه برای بیان معارف و حقیقت و بیان مشکلات مردم باشد به معنای واقعی کلمه به رسالت خودش نزدیک شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشجو دانشگاه پیام نور رفسنجان روز دانشجو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان