مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد؛

استقبال خوب از رویداد تولید محتوا ما را دلگرم می کند که حامی آن شده ایم

  • شناسه خبر: 190258
استقبال خوب از رویداد تولید محتوا ما را دلگرم می کند که حامی آن شده ایم

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: استقبال خوب بوده و این ما را دلگرم می کند که حامی این رویداد شدیم و به نظر می رسد تیم های بسیار خوب و قوی در رشته های مختلف شرکت کردند.

خانه » اجتماعی » استقبال خوب از رویداد تولید محتوا ما را دلگرم می کند که حامی آن شده ایم

به گزارش خانه خشتی؛ روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حاشیه بازدید از سومین رویداد دیجیتال محتوای مجازی استان کرمان که میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر این شهرستان در حال برگزاریست، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سومین رویداد تولید محتوای بسیج استان کرمان در محل دانشگاه ولیعصر رفسنجان شروع بکار کرده و مجتمع مس و روابط عمومی این مجتمع به عنوان حامی اصلی این رویداد وارد عمل شده است.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است، استقبال خوب بوده و این ما را دلگرم می کند که حامی این رویداد شدیم و به نظر می رسد تیم های بسیار خوب و قوی در رشته های مختلف شرکت کردند و امیدوارم خروجی خوبی داشته باشد و با این نگاه که این رویداد از رویدادهایی است که تولید محتوای می شود و یک اثر بعد از ۴۸ ساعت کار و تلاش ارائه می شود، مهم است.

ابوالهادی با بین اینکه در حد توان تمام شرایط و امکانات را برای میهمانان فراهم کردیم، بیان کرد:  امیدواریم آثار تولیدی، آثار ارزشمندی باشد دوستانی که از سراسر استان میهمان دانشگاه و مجتمع هستند از این رویداد خاطرات خوشی داشته باشند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: شعار مجتمع مس سرچشمه بیش از یک دهه شعار “مس حامی فرهنگ و هنر” است و فعالیت هایی که مربوط به فرهنگ و هنر باشد حمایت می کنیم و از طرف دیگر قریب به ۸ سال که شرکت ملی صنایع ایران و محتمع مس سرچشمه وارد مسئولیت های اجتماعی شده و سعی کرده در این حوزه خوب عمل کند با توجه به این دو موضوع از این رویداد حمایت کرده است.

وی ادامه داد: قطعا این اتفاقات می تواند ادامه دار باشد و براساس موضوعات مختلف این رویداد و فعالیت های دیگر بتوانیم تیم هایی که کیفیت خوب داشته باشند در صورت نیاز از آنها استفاده کنیم.

گفتنی است سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با هماهنگی سازمان فضای مجازی کرمان، با حمایت مجتمع مس سرچشمه و همکاری ناحیه مقاومت بسیج و دانشگاه ولیعصر رفسنجان به مدت سه روز ۱۲ الی ۱۴ آبان ماه در این دانشگاه در حال برگزاریست.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
تولید محتوا سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان فضای مجازی بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان