امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مطمئن ترین راه برای خنثی کردن تحریم ها اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 188672
مطمئن ترین راه برای خنثی کردن تحریم ها اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه رفسنجان گفت: بهترین و مطمئن ترین راه برای خنثی کردن تحریم ها اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحصیل و تامین نیازمندی ها در داخل است.

خانه » سیاسی » مطمئن ترین راه برای خنثی کردن تحریم ها اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: در بحث تحریم ها و شکست جنگ اقتصادی دشمن سه راه پیش پای دولت ایران قرار دارد، تحقیر و پذیرش تحریم که این را ملت ایران نمی پذیرند، تهیه و تامین نیازمندی ها از بازار آزاد و دور زدن تحریم ها و تلاش برای تحصیل و تامین نیازمندی ها در داخل که مدنظر رهبر انقلاب است.
وی افزود: راه سوم همان اقتصاد مقاومتی است که بهترین و مطمئن ترین راه برای خنثی کردن تحریم هاست.
عسکری گفت: جوانان در داخل کشور طرح و ایده دارند و متاسفانه کمتر دیده شدند، اگر صنعتگران ،مبتکران و کارآفرینان حمایت و راه برایشان باز شوند، زمینه خودکفایی و استقلال کشور باز میشود.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: اگر آمریکا از کره جنوبی می خواهد تا بدهی خود را با فروش لوازم خانگی اش به ایران پس دهد، دلیلش انسان دوستی آمریکا نیست بلکه آنها دیدند ایران در داخل در حال رسیدن به خودکفایی در تولید لوازم خانگی است، در جریان واکسن هم این را مشاهده کردیم.
حجت الاسلام عسکری در ادامه بیان کرد: برخی اوقات در مسائل سیاسی و اداری، فرهنگی و … گرفتار خودزنی هایی می شویم و این خیلی بد است، مراقب باشیم، خودزنی نکنیم، انسانی که به جایگاه و توانمندی رسیده را تخریب نکنیم، این راه دشمن است که مسلمانان را علیه مسلمانان براه می اندازد.
وی یادآور شد: با رایزنی ها وزارت امور خارجه کشورمان سهیمه سفر به کربلا در اربعین امسال دو برابر شد و ۶۰ هزار نفر به عنوان زائر و مواکب می توانند شرکت کنند.
عسکری خاطر نشان کرد: موکب خاتم الانبیا موفق شد تا با همت یک خیّر بزرگوار دستگاه ام آر آی بیمارستان را که مهلت قرارداد آن به اتمام رسیده است را خریداری و برای خدمات رسانی به مردم رفسنجان اهدا نمود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی امام جمعه رفسنجان تحریم نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان