فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه فدایی مثلثِ ملت، انقلاب و ولایت/ شهید سلیمانی خروجی و محصول سپاه است

  • شناسه خبر: 184559
سپاه فدایی مثلثِ ملت، انقلاب و ولایت/ شهید سلیمانی خروجی و محصول سپاه است

معروفی گفت: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست که ما بگوییم متعلق به اصلاح طلبان یا اصولگرایان است نه این طور نیست، سپاه سپاه انقلاب است و فدای مثلثی می شود که در یک رأس آن ملت بزرگ ایران، در رأس دیگر انقلاب اسلامی و در راس دیگر ولایت فقیه قرار دارد.

خانه » اجتماعی » سپاه فدایی مثلثِ ملت، انقلاب و ولایت/ شهید سلیمانی خروجی و محصول سپاه است

به گزارش خانه خشتی؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دوم اردیبهشت، روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۷ همزمان با انقلاب اسلامی انجام شد،  اما اساسنامه و قانونی شدن و رسمیت یافتن سپاه در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ صورت گرفت و رسمیت قانونی آن همگام با ماموریت حفظ و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: حرکت بزرگی که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی انجام داد جزو ماموریتهای ذاتی سپاه بود که ۲۱ سال در جبهه اسلام انجام داد و ما هم اکنون نتیجه آن را مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه سپاه دارای یکسری ماموریت های ذاتی، غیر ذاتی و اقتضائی است که در قانون اساسی تعریف شده است، اذعان کرد: ماموریت های ذاتی  از جمله در رسته های دفاعی، امنیتی و ماموریت های غیرذاتی و اقتضائی که سپاه در زمان اقتضا بنا به نیاز ورود می کند به طور مثال در بحران هایی همچون  سیل، زلزله، طوفان، تنظیم بازار، کمک های مومنانه، حوزه محرومیت زدایی و قطع رنجیره ویروس منحوس کرونا و به طور کلی هر کجا که ملت نیاز داشته باشد سپاه ورود می کند.

سردار معروفی بیان کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور نبود» و یا در جای دیگر مقام معظم رهبری می فرمایند؛ «سپاه سنگر مستحکم انقلاب است» یعنی سپاه ؛ سد بلای مردم، نظام، تمامیت ارضی و تمام آبروی ملت ایران است در سپاه خط کش گذاری  وجود ندارد و سیاست سپاه سیاست نظام و امامین انقلاب است.

وی گفت: سپاه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست که ما بگوییم متعلق به اصلاح طلبان یا اصولگرایان است بلکه این طور نیست، سپاه سپاه انقلاب است و فدای مثلثی می شود که در یک رأس آن ملت بزرگ ایران، در رأس دیگر انقلاب اسلامی و رأس سوم ولایت فقیه قرار دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: سپاه هزینه هیچ کس نمی شود خطوط قرمز سپاه در چارچوب انقلاب اسلامی تعریف شده است همانی که امام و حضرت آقا برای ما مشخص کرده همان را دنبال می کنیم.

سردار معروفی بیان کرد: در استان کرمان، سپاه و بسیج با همین روحیه اقتدار و  انقلابی با مثلث اعتقادی و جهادی برای مردم و برای زدودن مشکلات مردم تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه از هم جدا نیستند بلکه مکمل یکدیگرند و  ما نمی توانیم برای هر کدام تعریفی جداگانه داشته باشیم زیرا سپاه مسئول بکارگیری این قدرت عظیم بسیج برای پیشبرد جبهه انقلاب بزرگ و برای حل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: وقتی که دو قدرت در کنار هم قرار می گیرند بن بستی نمی بینیم سپاه و بسیج یک مجموعه هستند آنها تربیت شده مکتب عاشورا و مکتب حضرت آقا هستند و الگو و خروجی و  محصول سپاه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امیدواریم خدا توفیق دهد برای مردم نجیب کرمان که  جانم فدای مردم باد بتوانیم گوشه ای از مشکلاتشان را حل کنیم و در کنارشان باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان