شهردار رفسنجان خبر داد؛

گرمخانه شهرداری رفسنجان راه اندازی شد

  • شناسه خبر: 183239
گرمخانه شهرداری رفسنجان راه اندازی شد

شهردار رفسنجان از راه اندازی گرمخانه شهرداری این شهرستان برای ساماندهی متکدیان خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » گرمخانه شهرداری رفسنجان راه اندازی شد

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری با اشاره به اینکه مشکل کارتن خوابها از مسائلی است که چهره شهر را نازیبا می کند عنوان کرد: پیشنهاد شهرداری رفسنجان مبنی بر احداث گرمخانه برای افراد بی سرپناه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شد و پس از پیگیری های لازم نخستین گرمخانه شهرداری در رفسنجان برای ساماندهی افراد بی سرپرست و افرادی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند و….. احداث گردید.

شهردار رفسنجان با اشاره به مناسب سازی و تجهیزگرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان گفت :این گرمخانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع واقع در بلوار زائر احداث که ۷۰مترمربع آن متعلق به بانوان و ۱۳۰مترمربع آن متعلق به آقایان راه اندازی و آماده بهره برداری است.

وی افزود: گرمخانه از ساعت ۲۱ لغایت ۷ صبح جهت استفاده افراد بی خانمان باز و هر شب از ساعت ۲۱ لغایت ۲۱:۳۰ سرویس ایاب و ذهاب در میدان ابراهیم ابتدای خیابان سعدی مهیا است.

شهردار در پایان بیان کرد :شهرداری رفسنجان دومین شهرداری پس از مرکز استان است که مرکز خدمات اجتماعی (گرمخانه) را برای بی خانمان‌های مرد و زن تجهیز و راه اندازی نموده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهرداری گرمخانه محمد مختاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان