مدیر بازرگانی شرکت بازیافت فلزات غیرآهنی رفسنجان مطرح کرد؛

حمایت مجتمع مس سرچشمه از صنایع داخلی قابل تحسین است/ کارخانه تولید الکل در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 182927
حمایت مجتمع مس سرچشمه از صنایع داخلی قابل تحسین است/ کارخانه تولید الکل در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

مدیر بازرگانی شرکت بازیافت فلزات غیرآهنی رفسنجان گفت: ریختگری قالب های بزرگ مسی در مجموعه بازیافت فلزات غیرآهنی با حمایت مس در آینده ای نزدیک رقم می خورد.

خانه » اقتصادی » حمایت مجتمع مس سرچشمه از صنایع داخلی قابل تحسین است/ کارخانه تولید الکل در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

حسام باقری مدیر بازرگانی شرکت بازیافت فلزات غیرآهنی رفسنجان در جمع خبرنگاران مطرح کرد: در دو مجموعه بازیافت فلزات غیرآهنی و استخراج فلزات نادر در شهرک صنعتی رفسنجان قریب به ۲۰۰ نفربصورت سه شیفت مشغول بکار هستند.
وی افزود: کارگاه جهادی تولید الکل این مجموعه نیز با تایید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان راه اندازی شد و هم اکنون بخش زیادی از الکل مجتمع مس را تامین می کند

باقری گفت: مجموعه استخراج فلزات نادر از سال ۷۴ و جزو شرکت های صنعتی دانش بنیان و از نظر بزرگی رتبه دوم در استان و جزو تعاونی های برتر استان است و بازیافت فلزات از ۹۵ آغاز بکار شده و تمامی این مجموعه در زمینی به وسعت چهار هکتار با سرمایه گذاری قریب به ۵۰ میلیارد تومان در حال فعالیت است.

به گفته باقری ظرفیت کامل تولید کاتد در شرکت بازیافت فلزات غیرآهنی که اولین و بزرگترین شرکت خصوصی تولید کننده کاتد مس در ایران است، ۵ هزار تن است و هم اکنون با ظرفیت دو تا سه تن کاتد در حال کار است.
باقری از حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از صنایع داخلی قدردانی کرد و گفت: برنامه ریزی جهت ریختگری قالب های بزرگ مسی در مجموعه بازیافت فلزات غیرآهنی در حال انجام است، زیر ساخت آن وجود دارد و با حمایت مس در آینده ای نزدیک رقم می خورد.
وی بیان کرد: زمانی قیمت قراضه از مس نو گران‌تر شد و ما به ورشکستگی نزدیک شدیم اما امسال وضعیت بهتر شده،اکنون به شخص بدهکار نیستیم و بدهی ما به دولت و بانک است.
باقری اظهار کرد: با حمایت نماینده های محترم مجلس در ادوار مختلف توانستیم به چرخه برگردیم، اگر این حمایت ها نبودند صنایع روی پا نمی ایستادند اما انتظار بیشتر از اینهاست.
وی تصریح کرد: تا جایی در توانمان بوده تلاش کردیم و حمایت ها هم بوده، پیش رفتیم و نا امید نشدیم، شرایط کنونی شرایط جنگ است و هر کسی هرکاری می تواند انجام دهد.
حسام باقری از راه اندازی کارخانه تولید الکل در زمینی در منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال زایی ۳۰ نفری در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی خاطر نشان کرد: فکر اینکه کرونا تا ابد با ماست امیدوارانه نیست، علاوه بر تولید ماده ضدعفونی کننده در مجموعه خود به فکر تامین الکل مورد نیاز داروخانه ها و بیمارستان ها در استان و استفاده در کارخانه های داروساز و رنگ سازی برای این مجموعه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
الکل بازیافت فلزات نادر حمایت شهرک صنعتی مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان