اعمال محدودیت های شدید کرونایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 180443
اعمال محدودیت های شدید کرونایی در رفسنجان

در پی افزایش شدید شمار مبتلایان به کرونا در رفسنجان فرماندار این شهرستان محدودیت‌های سختی اعمال کرد.

خانه » آخرین اخبار » اعمال محدودیت های شدید کرونایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا رفسنجان با بیان اینکه با توجه به شرایط اضطراری و عواقب ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و وخامت اوضاع شهرستان رفسنجان ، این ستاد تصمیماتی اتخاذ کرد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: فعالیت گروه های شغلی ۲-۳-۴ تا ۳۰ آبان تعطیل است و همچنین با توجه به اینکه تجمع در مسیرهای منتهی به میدان شهدا- خیابان مدرس- میدان سردارسلیمانی-خیابان شهدا- میدان ابراهیم-خیابان انقلاب-میدان انقلاب- خیابان شریعتی غربی-میدان شهیدمیرافضلی- میدان بسیج زیاد است، در طول روز به مدت ۳ ساعت (۸-۱۱صبح) و (۱۶-۲۰عصر) با همکاری نیروی انتظامی مسدود می گردد.

وی با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل (اتوبوسرانی) شهرستان از تاریخ ۱۹ آبان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: فعالیت کلیه مراکز پلیس +۱۰، پیشخوان دولت، دفترخدمات قضایی و مراکز شماره گذاری خودرو ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و شهرداری تا پایان هفته برخی خدمات مانند صدور و تمدید پروانه ساختمان، استعلام دفترخانه ها، اخذپایان کار و… جهت کاهش ارباب رجوع ارائه نداده و آن را به هفته آینده موکول نمایند.

هرندی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۰ آبانماه به مدت یک هفته پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات سازمانهای دولتی ممنوع بوده و ارائه خدمت به صورت تلفنی و کتبی انجام خواهد شد.( این بند شامل ادارت قضایی، نظامی، امنیتی، درمانی و امدادی نمی شود.)

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات استانی، از بیستم آبان ماه بانک ها به مدت یک هفته تعطیل و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی خواهد بود.

هرندی بیان کرد: از روز شنبه مورخ ۲۴ آبان به مدت یک ماه رفت و آمد خودروهای شخصی به استثنای مواردی که ستاد ملی با کرونا تعیین می کند از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مرکز استان ها و شهرستان های بالای۲۰۰ هزار نفر جمعیت ممنوع خواهد بود.

وی عنوان کرد: فروشگاههای بزرگ موادغذایی و میوه فروشی های در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند و ازدحام جمعیت داشته باشند و تذکر اولیه به آنان داده شده باشد، بلافاصله پلمپ شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در نانوایی ( بجز شاطر) برای سایر پرسنل نانوایی و مشتریان الزامی است ، نانوایی ها باید موادضدعفونی کننده در اختیار مشتریان قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فرماندار مصوبات ستاد کرونا هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان