خدمات کلینیک ناباروری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع )؛

انجام عمل های آی. وی. اف و کاشت جنین در بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان

  • شناسه خبر: 180284
انجام عمل های آی. وی. اف و کاشت جنین در بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان

خدمات ناباروری  در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع ) انجام می شود و در حال حاضر بیماران می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه از خدمات این کلینیک استفاده کنند

خانه » آخرین اخبار » انجام عمل های آی. وی. اف و کاشت جنین در بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مریم مرتضوی فلوشیپ ناباروری و آی .وی. اف، خدمات ناباروری در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع ) رفسنجان انجام می شود و در حال حاضر بیماران می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه از خدمات این کلینیک استفاده کنند و امیداریم با مساعدت خیرین و مسئولین بتوانیم در این زمینه گام های موفق تری برداریم و انجام عمل های آی .وی .اف و کاشت جنین را نیز در این مرکز داشته باشیم .

مریم مرتضوی صبح امروز به خبرنگار ما گفت: از یک ماه قبل با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و ریاست بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) خدمات ناباروری در این مرکز راه اندازی شد که قسمتی به عنوان کلینیک ناباروری و خدمات مشاوره ای ناباروری ، ویزیت بیماران وانجام معاینات و اقدامات نازایی (آی. یو. آی)، تجویز دارو و سونو گرافی را در این مرکز انجام دهیم و امیداریم با مساعدت خیرین و مسئولین با توجه به داشتن نیروی انسانی متخصص در آینده بتوانیم در این زمینه گام های موفق تری برداریم و انجام عمل های آی .وی .اف و کاشت جنین را نیز در این مرکز داشته باشیم .
مرتضوی تصریح کرد: هرروز میتوانیم این خدمات را داشته باشیم اما در حال حاضر بیماران می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه از خدمات این کلینیک استفاده کنند .
این فلوشیپ ناباروری به خرید و راه اندازی دستگاه هیستروسکوپ در این مرکز اشاره کرد و توضیح داد: دستگاه هیستروسکوپ جزئی از دستگاههای درمان ناباروری محسوب می شود و شبیه دستگاه لاپاراسکوپ است و با مکانیسم انتقال نور به داخل حفره رحم ما می توانیم برای تشخیص بیماری هایی مانند انواع خونریزی های غیر طبیعی و نمونه برداری رحم ؛همچنین اصلاح اختلالات مادرزادی و اکتسابی شکل حفره رحم و برداشت پولیپ و فیبروم های داخل رحمی بدون برش روی شکم استفاده کنیم؛در واقع با این دستگاه کار درمانی و تشخیصی را می توانیم انجام دهیم .

مرتضوی یادآور شد: قبلا این دستگاه در رفسنجان نبود بیماران به کرمان مراجعه میکردند و اینک در همین شهر مراجعه و تحت پوشش بیمه از امکانات این کلینیک استفاده می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیماران بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسسنجان خدمات ناباروری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان