نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

وحدت، جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است

  • شناسه خبر: 180273
وحدت، جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است و همه مسئولان بر وحدت اتفاق نظر دارد.

خانه » آخرین اخبار » وحدت، جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است

به گزارش خانه خشتی؛  حجت الاسلام جلالی با اشاره به دیدار با دکتر شهریاری رئیس مجمع تقریب مذاهب و دکتر سیدمحمد حسینی رئیس دانشگاه بین المللی تقریب مذاهب و همکاران ایشان، در آستانه هفته وحدت اظهار داشت: وحدت، نکته مهمی دارد و این است که وحدت جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است و همه مسئولان بر وحدت اتفاق نظر دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران در کنار جمعیت بالای شیعه، اهل تسنن هم وجود دارند که در مناطق مرزی ما مانند سیستان و بلوچستان، کردستان، بخشی از گلستان و خراسان اهل تسنن ساکن هستند و مشترکات زیادی بین شیعه و سنی وجود دارد.
وی ادامه داد: دشمن در صدد است با افراطی گری مذهبی و راه اندازی داعش و جبهه النصره بین مسلمانان تفرقه بیندازد حتی از جنگ بین آذربایجان و ارمنستان به نحوی اسرائیل شمشیر دولبه درست کرده که موجب تفرقه بین امت اسلامی شود، بنابراین می طلبد مسئولان ما در این خصوص توجه لازم داشته باشند. از این طرف داعش را در مرزهای ما از طرفی نیروهای پ .ک. ک و پژاک را برای ناامنی مرزهای ما چیدمان می کنند.
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه حتما باید در بحث تقریب مذاهب سفارت ها و رایزنان فرهنگی کشورمان فعال شوند، افزود: علمای جهان اسلام که دغدغه دین دارند همه بسیج شوند چون تفرقه موجب تضعیف دین می شود. دین خیلی مهم است، اینها با ادیان مخالف هستند و نباید بگذاریم با تفرقه، دین ضعیف شود.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه تقریب مذاهب مسئولیت سنگینی دارد و باید تلاش کند بتواند بهترین وحدت را در دنیا ایجاد کند، خاطرنشان کرد: الحمدالله دانشگاه بین المللی تقریب مذاهب از همه کشورها دانشجو می پذیرد و در بندرعباس، سیستان و بلوچستان، کردستان، تهران و..شعبه دارد.

انتهای پیام

برچسب ها:
حسین جلالی رفسنجان نماینده مردم رفسنجان در مجلس هفته وحدت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان