معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

با اعمال محدودیت ها سیکل کووید۱۹ شکسته می شود/ راه اندازی بخش مگا آی سیو پیشرفته در رفسنجان

  • شناسه خبر: 180223
با اعمال محدودیت ها سیکل کووید۱۹ شکسته می شود/ راه اندازی بخش مگا آی سیو پیشرفته در رفسنجان

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای شکسته شدن سیکل کووید ۱۹ باید محدودیت ها در رفسنجان مانند دیگر شهرهای بحرانی استان اعمال شود.

خانه » آخرین اخبار » با اعمال محدودیت ها سیکل کووید۱۹ شکسته می شود/ راه اندازی بخش مگا آی سیو پیشرفته در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بخش های کرونا بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اظهار کرد: با توجه به روند رو به افزایش بیماران بستری با کووید ۱۹ و مراجعه های سرپایی و بیماران بدحال در رفسنجان و در اکثر شهرهای استان به ویژه کرمان، سیرجان و بافت هم این شرایط را دارند، بازدیدی از بخش ها انجام دادیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مردم با کوچکترین علائم دال بر کرونا در مراجعه به بیمارستان تاخیر نداشته باشند چون با تشخیص زودرس این بیماری راحت تر می شود آن را کنترل کرد تا اینکه به نارسایی تنفسی ختم شود.

وی افزود: بخش مگا آی سی یو با ۳۰ تخت و دستگاه های پیشرفته در بیمارستان آماده شده که نیاز به مقداری تجهیزات دارد که تا پایان هفته در اختیار دانشگاه  علوم پزشکی رفسنجان قرار می گیرد.

جان بابایی عنوان کرد: قسمت زیادی از بیمارستان زیر بار کرونا رفته و مشکل اکسیژن در این بیمارستان وجود دارد که تا پایان هفته این مشکل رفع خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونای محدودیت های کرونایی باید در شهرستان اعمال شود و اگر بخواهیم سیکل این بیماری شکسته شود فقط با بیمارستان و درمانگاه ها این کار امکان پذیر نیست با اعمال محدودیت ها و بیماریابی سیکل بیماری شکسته می شود.

جان بابایی خاطرنشان کرد: کسانی که کارگر زیادی در باغ‌های پسته و مراکز فرآوری دارند باید مواظب باشند اگر فردی مبتلاست بلافاصله با توجه به اینکه شرایط تست در رفسنجان وجود دارد مراجعه کند و تست دهند.

وی بیان کرد: نمی‌شود با وجود کادر درمان خسته و درمانده یک‌سری آدم‌ها رعایت نکنند و فکر کنند شرایط عادی است و هر زمان بدحال شدند بیایند و بستری شوند.

برچسب ها:
بازدید از بخش های کرونا رفسنجان قاسم جان بابایی کرمان معاون وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان