در منطقه ویژه اقتصادی صورت می گیرد؛

دبیرخانه دائمی جشنواره عکس اشتغال د رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 179744
دبیرخانه دائمی جشنواره عکس اشتغال د رفسنجان راه اندازی می شود

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از برگزاری دومین جشنواره عکس اشتغال و راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دبیرخانه دائمی جشنواره عکس اشتغال د رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی، مجید کهنوجی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در جلسه هماهنگی دومین جشنواره عکس اشتغال که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اولین جشنواره عکس اشتغال با محوریت منطقه ویژه اقتصادی با ارسال ۳۰۰ اثر بیا نگاه هنرمندان عکاس حوزه اشتغال برگزار شد.
وی افزود: با توجه به استقبال هنرمندان، امسال دبیرخانه دائمی جشنواره عکس اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، برای اولین بار در کشور، راه اندازی می شود.
کهنوجی گفت: دومین جشنواره عکس اشتغال با همکاری مجتمع مس، منطقه ویژه اقتصادی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: دومین جشنواره عکس اشتغال در دو بخش حرفه ای و موبایلی برگزار و ۹ مهر الی ۲۴ آبان ۹۹ مهلت ارسال آثار است، برای نفرات اول تا سوم در بخش حرفه ای جوایز ۵، ۳ و دو میلیون تومانی و در بخش موبایلی جوایز سه، دو و یک میلیون تومانی در نظر گفته شده است.
کهنوجی بیان کرد: تور عکاسی دومین جشنواره عکس اشتغال ۲۸ آبان ماه برپا می شود و اختتامیه جشنواره نیز ۳ آذر ماه همزمان با هفته اشتغال برگزار می شود.

تور یک روزه برگزیدگان دومین جشنواره عکس اشتغال برگزار می شود

روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: راه اندازی دبیرخانه دائمی عکاسی اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی اتفاق خجسته ای خواهد بود و نوع عملکرد ما موفقیت سالهای آتی را تامین می کند.
وی افزود: بخش علمی و فنی جشنواره را بایستی انجمن سینمای جوان به عنوان منبع معتربر عهده گیرد.
ابوالهادی از برگزاری تور یک روزه برگزیدگان دومین جشنواره عکس اشتغال از فرصت های اشتغال در مجتمع مس سرچشمه و دیگر پتانسل صنعتی و اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره از سراسر کشور خواهند بود و این اتفاق می تواند در معرفی پتاسنیل های شهرستان در حوزه اشتغال و صنعت به سراسر کشور موثر باشد.
فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه بر احیای توسعه فرهنگی تاکید کرد و گفت: با توسعه فرهنگی جامعه اجازه نخواهدکه هر مساله ای که در حرکت مردم مانع ایجاد می کند، انتشار یابد.
وی خاطر نشان کرد: ادامه دادن جشنواره عکس اشتغال نشان از موفقیت آن در سال گذشته است، ایده ی خوبی است که می توان از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرایی شدن ان استفاه کرد.

در این جلسه از پوستر دومین جشنواره عکس اشتغال نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره عکس اشتغال مجتمع مس سرچشمه منطقه ویزه اقتصادی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان