معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان:

تجمع و تردد کارگران غیر بومی در سطح شهر ممنوع است

  • شناسه خبر: 179435
تجمع و تردد کارگران غیر بومی در سطح شهر ممنوع است

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: تجمع و تردد کارگران فصلی غیر بومی در سطح شهر ممنوع بوده و باغداران برای تامین نیروی کار خود به محل اسکان کارگران مراجعه نمایند.

خانه » رفسنجان » تجمع و تردد کارگران غیر بومی در سطح شهر ممنوع است

 

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری در جلسه ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با تاکید بر اهمیت ساماندهی کارگران فصلی در فصل برداشت پسته، گفت: پارکینیگ شهربازی به مساحت ۸ هزار مترمربع برای ساماندهی کارکران فصلی در نظر گرفته شده است، تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای ساماندهی این کارگران انجام شده است.

معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان افزود:  اجرای دیوار از پیش ساخته به طول ۱۸ متر، جداسازی فضایی از پارکینیگ شهربازی، برقراری امنیت داخل محوطه، ایجاد پنج چشمه سرویس بهداشتی و  دو حمام در محل، احداث شبکه آبرسانی و تعبیه محل شستشو  و تامین روشنایی و… از جمله اقداماتی است که در محل پارکینیگ شهربازی انجام شده است.

وی تصریح کرد: کنترل وروی شهر توسط نیروی انتظامی شهر  انجام می شود  و یک دستگاه اتوبوس برای انتقال کارکران به محل اسکان در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

مختاری ادامه داد: تجمع و تردد کارگران غیر بومی در سطح شهر ممنوع بوده و باغداران برای تامین نیروی کار خود به محل اسکان کارگران مراجعه نمایند.

ثبت اطلاعات ۴۰۰ راننده سرویس مدارس رفسنجان در سامانه سپند در سال گذشته

محمدرضا سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان  با اشاره به اینکه اطلاعات ۴۰۰ راننده سرویس مدارس در سال گذشته در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ثبت شده است، گفت: امسال به خاطر وضعیت کرونا رانندگان سرویس مدارس، به صورت غیرحضوری و پیامک پروانه های خود را تمدید کردند.

وی افزود: گشت های بازرسی سرویس مدارس کار کنترل و نظارت بر پروتکل های بهداشتی رانندگان را انجام می دهند.

سلمانی بیان کرد: اتوبوس های بین جاده ای هم از طریق پلیس راه پایش سلامت می شوند و تاکسی های بین شهری هم با ظرفیت سه نفر یعنی ۵۰ درصد، مسافر جابجا می کنند و از طرف پلیس راه، کنترل می شوند.

وی ادامه داد: نرخ ناوگان دانش آموزی به صورت سه نرخی تعیین شده است؛ اگر مدارس به صورت دائمی باز باشند نرخ کامل اخذ می شود، اگر هفته ای سه روز باشد نرخ ۵۰ درصد و نرخ روزانه براساس نرخ ماهیانه تقسیم بر ۲۲ روز تعیین شده است که به زودی پس از تصویب در شورای شهر ابلاغ خواهد شد.

گزارش از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
پارکینیگ شهربازی رفسنجان رفسنجان کارگران فصلی محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان