جشن قهرمانی و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر/ تصاویر

  • شناسه خبر: 178886
جشن قهرمانی و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر/ تصاویر

جشن قهرمانی و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، بازیکنان، کادر فنی و پزشکی به همراه خانواده های آنها شب گذشته در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

خانه » رفسنجان » جشن قهرمانی و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ جشن قهرمانی و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، بازیکنان، کادر فنی و پزشکی به همراه خانواده های آنها شب گذشته در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر  از بازیکنان برای راهیابی به لیگ برتر گفت: از هر بعدی که نگاه کنیم مردم رفسنجان و شهر رفسنجان در کشور برتر ظهور پیدا کردند چه در زمان جنگ که فاتحان اروند خط شکنان عزیز را پشتیبانی کردند زمانی که دولت مشکل مالی پیدا کرد مردم رفسنجان توانستند با سرمایه های خود به دولت کمک کنند.

وی افزود: تلفیق امروز فاتحان اروند، فاتحان لیگ، یک کار بسیار هوشمندانه است، در ورزش که نگاه کنیم می بینم جدای از همه موفقیت های که در رشته های مختلف توسط این جوانان رفسنجانی به وجو.د آمد امروز  تیم مس رفسنجان نشان داد که جایگاه و موقعیت رفسنجان با یک مدیریت همدل و همراه می‌تواند شادی را به مرد هدیه بدهد.
در ادامه هاشمیان تصریح کرد: در جلسه شورای شهر به اتفاق آرای اعضای شورا به پاس زحمت های محمد ربیعی لوحی از طرف شهردار و شورای شهر تقدیم ایشان می شود و لقب شهروند افتخاری به ایشان اهدا می گردد.

محمد ربیعی سر مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بیان داشت: هنگامی که هدایت این تیم را قبول کردم و زمان اندکی باقی مانده بود تا شروع مسابقات، نکته ای که خیلی حائز اهمیت بود در همان بازی اول آن را احساس کردم این بود که مردم خیلی با تیم آشتی و نزدیکی ندارند، یکی از دستاوردهای بزرگی که داشتیم آخرین بازی در ورزشگاه با حضور مردم برگزار شد اصلی ترین موضوعی که در نظر من رخ داد این بود که این تیم جز اصلی ارکان خانواده های رفسنجان قرار بگیرد و در این امر مهم مس رفسنجان که در قلب مردم است آن را دوست دارند و به آن تعصب دارند و فوتبال به عنوان بزرگترین پدیده ی اجتماعی است که می تواند یک شهر را به پایکوبی و نشاط بیاورد و نام فاتخان اروند را  در سراسر کشور زنده کند و این قدرت فوتبال است.

وی افزود:از تیم صنعت مس تشکر می کنم که واژه ی باور را باور کردند و بعد از واژه ی باور واژه ی مبارزه را تعریف کرد و در کنار آن ارادت و همدلی را ایجاد کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در پایان سخنان گفت: فوتبال همیشه جاری نیست ولی ادب و احترام همیشه برای شما ماندگاراست.

و درپایان مراسم از بازیکنان ، کادر فنی ، پزشکی و هئیت مدیره ی باشگاه تقدیر به عمل آمد.

تیم صنعت مس فسنجان لیگ برتر

عکس وخبر از فاطمه السادات حسینی

انتهای پیام /

 

برچسب ها:
تیم صنعت مس رفسنجان رفسنجان صعود به لیگ برتر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان