فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

خودزنی قوه قضائیه و محاکمه طبری امید را در دل مظلومان زنده کرد/ پیگیری مفاسد اقتصادی در استان اولویت اصلی ما در سپاه است

  • شناسه خبر: 177639
خودزنی قوه قضائیه و محاکمه طبری امید را در دل مظلومان زنده کرد/ پیگیری مفاسد اقتصادی در استان اولویت اصلی ما در سپاه است

سردار حسین معروفی گفت: خود زنی که در حوزه مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه انجام شد، در واقع بزرگ ترین اقدامی است که در دل دوستداران انقلاب به ویژه مردمی که صدای آن ها به جایی نمی رسد، امید را زنده کرد.

خانه » سیاسی » خودزنی قوه قضائیه و محاکمه طبری امید را در دل مظلومان زنده کرد/ پیگیری مفاسد اقتصادی در استان اولویت اصلی ما در سپاه است
به گزارش خانه خشتی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدار با کارکنان دستگاه قضا استان کرمان اظهار کرد: به واسطه کار جدید و بزرگی که در قوه قضائیه در حال اجرا است، امید در زمینه اجرای عدالت و عدالت گستری در جای جای کشور ایجاد شده است.

خودزنی قوه قضائیه و محاکمه طبری امید را در دل مظلومان زنده کرد

وی افزود: منویات مقام معظم رهبری امروز در میدان عمل توسط رئیس قوه قضائیه در شرف اجرا است، خود زنی که در حوزه مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه انجام شد، در واقع بزرگ ترین اقدامی است که در دل دوستداران انقلاب به ویژه مردمی که صدای آن ها به جایی نمی رسد، امید را زنده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان مطرح کرد: در جریان سیل گلستان حجت الاسلام رئیسی بلافاصله پس از ارسال درخواست برای حضور در این مناطق به عنوان تولیت آستان قدس، در منطقه حاضر شدند، با عبا و قبا در آب رفتند و سخنان مردم را شنیدند.

سردار معروفی بیان کرد: حضور تولیت آستان قدس در میان سیل زدگان استان گلستان امید را روانه دل ها کرد، جبهه انقلاب با تمام توان خود در کنار رئیس قوه قضائیه ایستاده و امروز کشور نیازمند یک حرکت جدید است که به واسطه ریاست حجت الاسلام رئیسی محقق می شود.

وی یادآور شد: در استان کرمان انصافا موضع گیری و جدیت سیستم قضایی ما در راستای اجرای عدالت و عدالت گستری در مراقبت و جدیت بدون ملاحظه عمل می کند.

هیچ انسان منصف و آگاهی نمی تواند فساد و تبعیض را تحمل کند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: مردم قطعا به دلیل علاقه ای که به جمهوری اسلامی دارند مشکلات و کمبودها را تحمل می کنند، اما هیچ انسان منصف و آگاهی نمی تواند فساد و تبعیض را تحمل کند.

سردار معروفی ابراز کرد: مردم زمانی که می بینند یک دستگاه با تمام توان خود برای مبارزه با فساد تلاش می کنند، امیدوار شده و پای نظام و کشور می ایستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و خط قرمز ما مردم هستند، دشمن مردم را هدف قرار داده چرا که این مردم حافظان انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: در مراسم تشییع پیکر سردار شهید ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند در حالیکه آمریکا در تلاش است تا این شهید والا مقام جبهه مقاومت را تروریست نشان دهد اما این تلاش نتیجه ای به دنبال نداشت.

سردار معروفی اظهار کرد: قطعا اگر مراسم تشییع در سایر شهرهای ایران برگزار شده بود، جمعیتی چندین میلیونی این شهید بزرگوار را بدرقه می کردند.

وی افزود: بنابراین مردم سرمایه های انقلاب هستند و دشمن در تلاش است تا پشت انقلاب را خالی از این سرمایه کند، رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر لزوم حفظ این سرمایه تاکید کردند.

مردم حاج قاسم را نماد انقلاب، عزت و حفظ شرف کشور می دانند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد: مردم حاج قاسم را نماد انقلاب، عزت و حفظ شرف کشور می دانند، پای خدمات جهادی این شهید بزرگوار ایستادند.

سردار معروفی تصریح کرد: امروز مردم خدمات ارزشمند قوه قضائیه و جدیت در اجرای عدالت می بینند، قطعا زمانی که مردم این خدمات را می بینند، قوه قضائیه را به عنوان تکیه گاه خود می دانند.

وی گفت: زمانی که مردم به دستگاهی تکیه کنند، نمی لغزند و باور دارند که نهادی برای احقاق حقوق آن ها وجود دارد، در این حالت است که امید در جامعه سرازیر می شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: نکته ای که شب گذشته حجت الاسلام رئیسی در ارتباط با میزان رضایتمندی مردم بیان کرد، نه به عنوان رئیس این قوه بلکه بر اساس یک تحقیق دقیق علمی بیان شد.

سردار معروفی تشریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود در کنار قوه قضائیه ایستاده و در فراهم آوردن همه آنچه که برای برقراری عدالت در نظام الهی لازم است، یاری گر این قوه خواهیم بود.

پیگیری مفاسد اقتصادی در استان اولویت اصلی ما در سپاه است

وی یادآور شد: سازمان بسیج حقوقدانان که محوریت ارتباط ما با دستگاه قضا است، همچنین اطلاعات سپاه که پرونده های حساس و خطیر را دنبال می کند، در کنار قوه قضائیه عمل می کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: در جلساتی که با مسئولان اطلاعات سپاه برگزار شد، محور را در پرونده های مشترکی همچون مفاسد اقتصادی همکاری و هم اندیشی و نه رقابت و تکلیف قرار دادیم.

سردار معروفی عنوان کرد: پیگیری مفاسد اقتصادی در استان اولویت اصلی ما در سپاه است و برای تحقق آن با تمام توان در کنار دستگاه قضا ایستاده ایم، نمی توانیم اجازه دهیم گروه های خاصی منافع ملی و اموال بیت المال به نام آن ها ثبت شود و مردم ما با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کنند.

دشمن بنی هاشم انقلاب را مورد آماج حملات خود قرار داده است

وی ادامه داد: مجموعه هایی که امروز مورد آماج حملات دشمن قرار گرفته اند، سیستم قضائی کشور، سپاه پاسداران و شورای نگهبان هستند چرا که این ارگان ها بنی هاشم خیمه گاه هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد: دشمنان در حادثه کربلا با استفاده از تکنیک عملیات روانی تلاش کردند تا عباس ابن علی (ع) را به جبهه خود هدایت کند، تا جبهه حسین ابن علی (ع) متلاشی شود، اما با درایت حضرت عباس (ع) دشمن را ناکام گذاشت.

سردار معروفی تاکید کرد: امروز دشمن تلاش دارد با هدف قرار دادن قوه قضائیه ولی فقیه را تنها کند، اما قوه قضائیه با اقدامات خود این تلاش را بی سرانجام گذاشت.

وی متذکر شد: سپاه که مملو از حاج قاسم ها است و حاضر است برای حفظ آبروی این ملت قطعه قطعه شود مورد حمله قرار می گیرد در حالیکه خروجی سپاه حاج قاسم است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در پایان خاطرنشان کرد: هدف دشمن بی ثبات کردن دشمن است و جبهه اسلامی در شرایط کنونی به وحدت و انسجام نیاز دارد و از رواج تحلیل های اشتباه ممانعت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار معروفی طبری قوه قضائیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان